Recenze (133)
Sociální dilema (2020)
Idealni kombinace je pustit si jako prvni The Social Network a hned pote The Social Dilema. 10 let mezi rozdilu, 10 let zkusenosti snad kazdeho z nas.
Modrý kód (2017) (seriál)
Přestal jsem se na to dívat jako na seriál z nemocničního prostředí, a docela se to dá :D
Svět podle Daliborka (2017)
Dve veci: 1. Ujo co menil nazor jak ponozky a 2. Pani co se neostychala odnest si kaminek z mista, kde umirali tisice lidi pro svou dceru do terarka. To je mozna realistictejsi odraz spolecnosti, nez samotny Daliborek.
Šestý smysl (1999)
Fucking wow!
Parazit (2019)
Nevšední podívaná, která však nabízí nekolik slepých uliček a nezodpovězených otázek (i těch dějových), které mi po shlédnutí vrtají hlavou (a mírně sráží celkový dojem z filmu).
Unforgettable (2017)
Na tenhle typ filmů zásadně koukám s českým dabingem, je to pak ještě větší cringe, než v originálním znění :D
#martyisdead (2019) (seriál)
Perfektní, hodinu a půl trvající edukační materiál. Forma do škol více než přijatelná, prostředí a herecké výkony reálné a uvěřitelné. Super! :)
Slunovrat (2019)
WTF (jo a kamera je fakt boží!)
Krvavá nevěsta (2019)
-1* za závěr, mohlo to překvapit lépe...
Lajna - Stanley cup (2019) (epizoda)
Zatím asi nejslabší díl vlažné druhé série...