Recenze (133)
Vaginator: Dawn of the Bitches (2017) (amatérský film)
Řežba, ale totální! Hlášky navazující na sebe v takovém sledu, že se nepřestanete 50 minut smát. A do toho kundy, spousta kund. "Teď se rozdělíme a budeme úplně v prdeli!"
Pozemšťané (2005)
Nic pro slabé povahy, shlédnutí celého dokumentu (včetně bonusových scén) musí na průměrně sociálně inteligentním jedinci zanechat alespoň minimální následky...
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Oželel bych Emu a Toma, na úkor kvalitněji provedených vizuálních efektů. Umístění budovy "the Circle" do krajiny je opravdu do očí bijící. Silné poselství, naservírované však na papírovém tácku zakápnuté majonézou.
Argo (2012)
Argo, fuck yourself!
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Díly 1 a 13 jsou jinde, dějem mne první díl pohltil a poslední zlomil. Vše mezi tím je nic. Dle mě přeceňované nic. Těžko se kritizuje téma šikany a nebo dokonce sebevraždy, ale rozhodně mohlo jít o větší 'mindfuck', něco hlubšího. Jako plus je možná fakt, že až přes celkově melancholicko - depresivní atmosféry byla v každém díle hláška, které jsem se od srdce zasmál. A dost mě mrzí, že sposuta charakterů hraje "stíny", občas se v nich někdo schová, ale ve finále nemají hlubší význam - ač by mohli... *Možná je to vše přehnané, ale možná někomu stačí i takhle málo..."
Anděl Páně 2 (2016)
Naprostá "Vánoční" pohoda. Dialogy i děj mají smysl. Není co vytknout :)
Knoflíkáři (1997)
"... neživíš, tak nepřepínej!" nebo "...je chytrej, to já poznám!" dialogy par excellence!
Pasažéři (2016)
Poslední třetina potopí dokonalou eskalaci, od které jsem čekal opravdu něco víc.
DVTV (2014) (pořad)
Hodnotná a informační kvalita, nicméně bych spíše ocenil kvalitní, než kvantitativní rozhovory. Je mi jasné, že pro udržení příjmů je nutné spíše to druhé. Prvotní drsnost zmizela. Bohužel.
Iluzionista (2006)
"Sakra, to je Český Krumlov! A tohle je Konopiště! No a tohle musí být Vinohrady!" Česko (-Vídeňské) lokace dodaly filmu dobrou atmosféru. Nicméně iluze byly až příliš iluzorní.