Recenze (1 153)
Star Wars: Vadná várka - Cut a zběhové (2021) (epizoda)
Moc pěkné a napínavé pokračování. Tahle cesta, kterou se Star Wars vydávají je naprosto úžasná. Moc super. Chci víc!
Thor: Ragnarok (2017)
To je tak, když germánské mýty zhovnovatí po židovsku jen proto, že se na tom penězožrout snaží vytřískat za každou cenu něco do svého nenažrané kapsy.
Star Wars: Vadná várka - Následky (2021) (epizoda)
Kurva tak tohle mělo pořádný koule. Tohle je ta správná cesta, kam Star Wars mají jít! Zde není ani špetka, ani vlásek toho, co by šlo vytknout. Začátek nášup jak hovado, rozkaz 66 a znovu ta temná a smutná atmosféra, kterou jsem cítil hak při episodě III, tak pri poslední sérii Clone Wars. Tenhle díl mě absolutně pohltil. Vytáhnul mě, že hsem se cítil jako před lety. Ještě teď mám husí kůži!!
Mortal Kombat: The Animated Series (1995) (seriál)
Další taková ta verze Mortal Kombatu. Animace by mi ani nevadila, ale je to takové sračkoidní.
Lindemann: Steh auf (2019) (hudební videoklip)
Úplně super počin. Miluju tenhle song!
Rammstein: Deutschland (2019) (hudební videoklip)
Ne tak tohle opravdu ne. Hnus fialovej.
Slipknot - Before I Forget (2005) (hudební videoklip)
Nu metal není má silná stránka, ale Slipknot ho dali na jinou úroveň.
Manowar - Warriors of the World (2002) (hudební videoklip)
Absolutně a jednoznačně těžký dunivý hrdý metal a píseň bojovníků. Manowar zbožňuju a tuhle píseň rovněž.
Cradle of Filth - Frost on Her Pillow (2012) (hudební videoklip)
Takový trošku návrat ke kořenům. Skvělý song.
Cradle of Filth - Temptation (2006) (hudební videoklip)
Tyhle předělávky od Cradle mi moc k srdci nepřirostly. To není jejich styl. Je to jen komerce.