Recenze (393)
Události (1993) (pořad)
Na objektivní zprávy nezapínejte televizi...
Machři (2010)
Rozhodně o pěknej kus výš než Komici. Lehká letní komedie, od který jsem nečekal nic a dostal plnohodnotnou zábavu.
Po přečtení spalte (2008)
Na to jak je to hvězdně obsazený, mě to nakonec maličko zklamalo. Přece jen - je to zdlouhavý, někdy zbytečný a tak podobně. Ale 3* si zaslouží zcela plnohodnotně...
Kabát - Po čertech velkej koncert (2009) (koncert)
Nášleh made in Kabát. A pak že to nejde ve velkým stylu i u nás v ČR... :-) 100%
Muž bez stínu (2000)
Jaaajx - ten závěr byl takovej... bléééé. Stát se neviditelným a k tomu nesmrtelným jako bonus, už je na můj vkus moc silný kafe a je to moc překombinovaný...
Žraločí muž (2005) (TV film)
Rozhodně se nejedná o béčko. Upozorňuji, že mnohem víc se jedná o tupej shit. Jo a OBAL LŽE ! ! !
12 opic (1995)
Film je naprosto strhující. Začátek který pochopíte až na konci, no to je prostě něco neuvěřitelného. To člověk prostě musí vidět. Naprosto skvěle stvořené sci-fi drama o cestování v čase, které bych jen stěží k něčemu dá přirovnat... 5* za... za všechno. Fakt že jo...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Naprosto vynikající a skvělý film, plný kultovních hlášek a originálních situací. Podle mé matky je hlavním tajemstvím úspěchu pana Tarantina to, že dovede diváka rozesmát věcí, které by se jindy nesmál - ustřelená hlava, předávkování drogama, a podobně. A já s tím souhlasím, protože tak to je. Ty scény, hlášky, hudba, dialogy... už chápu, proč si film vysloužil přívlastek Kultovní. Protože opravdu je. Ani nevím, kolikrát jsem ho k dnešní době viděl. Ale 5* si podle mě zaslouží naprosto s přehledem...
Rain Man (1988)
"Ne, ty vole. Takhle: Máš to jako kapelu. Některá má dva kytaristy, jiná jednoho. Forrest Gump má jeden hnací motor, Rain Man dva..." Úryvek mého popisu filmu kamarádovi. :-) Ale ještě mě napadla hláška z Trháku pana Bowfingera: "Dneska lidi dostávaj oskary, když hrajou idioty nebo se nechaj bičovat ! Sežeň mi ten scénář - Bobo blbej otrok." :-D Ale musím říct... Dostalo mě to. Neuměl jsem si Hoffmana vůbec představit. I Cruise potěšil. No a na Valerii Golino se vždycky rád podívám. Za mě plnohodnotných 5*
Max Payne: Valhalla (2012)
Osmi minutovej nášleh... 80% jak nic. :-)