Recenze (69)
Elektra (2005)
Neni to uplne nejhorsi akcnak, ktery jsem videl... ale daleko to k nemu nema.
Madagaskar (2005)
Vzhledem k tomu, ze jsem to videl v ceskem dabingu, taxe mi to moc nelibilo.. Jediny u ceho jsem se opravdu bavil, byli tucnaci. Asi sem uz holt moc starej na pohadky.
Loď duchů (2002)
Tak odpad jsem nedal jenom kvuli tomu sqelemu zacatku... jinak to je totalni nuda.
Mechanický pomeranč (1971)
Tak tenhle film je uplne totalni psycho.. Po jeho skonceni sem jenom tak sedel, cucel do blba a fakt nechapal, co sem to vlastne videl.. Pro me je tento film synonymum pro maximalni psycho.
Svěrací kazajka (2005)
Ač sem chvílema fakt netušil o čem ten film vlastně má být a chtěl jsem ho vypnout, nakonec sem vydržel a stálo to za to.
Doba ledová (2002)
Původně jsem tomu chtěl dát 3*, ale praveverka je proste cool. Když k tomu připočtu scratch s ni... No, nemůžu říct že bych se u Doby ledovej nebavil, ale přece jenom, je to určeno spíše pro mladší diváky.
Underworld: Evolution (2006)
Mno, očekával jsem od tohoto dílka trochu víc. Není to špatný akčňák, ale taky to není nic, na co bych se chtěl někdy časem ještě jednou kouknout. Prostě takovej průměr, s tim že ten konec.. Mno, jak jen to říct... Na pohádky sem už asi moc velkej.
Team America: Světovej policajt (2004)
Nejlepsi scena... sex ;-)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Být mi 12, nevidět Pána prstenů, tak docela dobrej dobrodružnej film.. Ale takhle.. Takovou nudu už sem v kině fakt dlouho nezažil :( Plytké, o ničem, nudné. To už i Pottera sem se bavil víc (a to se mi knížky ani v nejmenším nelíbily).