Recenze (230)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Scénář úplně v pohodě. Komiksovej standard, nic extra to uznávám. Celej film hodně povyšuje Raimiho styl a pojetí. Super záporák, po dlouhý době, ale ačkoliv ho znáš, Raimi mu dokázal jeho nekompromisním chováním a chůzí přes mrtvoly vtisknout punc neporazitelnosti . Myšlenka, že to vlastně celý dělal kvůli neexistující iluzi rodiny je nakonec hrozně hezká. P.S. Danny Elfman pořád umí.
Putney Swope (1969)
Prvních 15 minut docela nadšení, které s postupem času výrazně upadalo. Nakonec se krátká stopáž subjektivně sakra protáhne.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Líbil se ti můj dárek? Bomba, si zabil.
Ztracené město (2022)
Brad Pitt, ale jinak hrozná srágora.
Poslední závod (2022)
Strhující sportovní drama z prostředí Krkonoš. Režijně téměř dokonalé, mistrně vystavěné, záběrováním a kamerou na české poměry výrazně nadstandardní, emocionálně vtahující. Prostě na to běžte (i vícekrát). P.S. Oldřich Kaiser i na malém prostoru opět dokázal, že je v českém rybníčku zoufale nedoceněný.
Na hraně zítřka (2014)
11/10. Není o čem mluvit.
Pam a Tommy (2022) (seriál)
Naprosto ultimátní záležitost námětem, zpracováním, hereckými výkony (hlavně Sebastian Stan), ale především castingem. Erkový rating tomu navíc vzhledem k tématu dodává správnej šmrnc. P.S. Chudák holka
Univerzální voják (1992)
Super erkový akční A-Béčko. Výprava je skromná, ale "prokreslení" postav to trochu vynahrazuje. Rozhodně nejlepší role Lundgrena, kterej si vymytej zelenej mozek užil, jak se patří. P.S.: Slušelo by trochu méně střihu při soubojích. 75%.
Belfast (2021)
Celý je to takový nijaký. Přirovnání ke Svěrákovi mi přijde pro Honzu trochu urážející. Jediná světlá výjimka je kamarádka hlavního hrdiny, která ho pořád tahá do průseru, jinak nuda a šeď.
Proměna (2022)
Proměna strčí Encanto hravě do kapsy. Konečně někdo zanimoval Backstreet Boys. :D