Recenze (425)
Annabelle 3 (2019)
Velmi vleklý děj. Pořád si říkáte kdy se to rozjede a ono nic, až asi v poslední půlhodině a ne to nějak extra.
My (2019)
Nenudí, ale výsledek hodně rozpačitý a logika nelogika.
Captain Marvel (2019)
Po "nejasném" začátku přišla moc pěkná podívaná. Milé překvapení.
Booba (2014) (seriál)
Docela legrace :)
Máša a medvěd (2009) (seriál)
Krásná grafika, někdy i vtipné, občas až moc uječené, ale celkově fajn. Dětem se to líbí a je to koukatelné i pro dospěláky.
Godzilla II Král monster (2019)
Jo, trikově skvělé, zabaví, ale jinak značně pitomé.
Avengers: Endgame (2019)
Docela zklamání. Part 1 rozhodně lepší. Nedojalo mě. Finální bitka fajn.
Hellboy: Královna krve (2019)
Vzhledem k hodnocení jsem toho moc nečekal, ale...Pravdou je, že hlavně ze začátku je to styl honem honem a děj působí až chaoticky, to se změní po bitce s obry. Hlášky docela vtipné, bavilo a nelze úpně srovnávat se "starým" Hellboyem, je to prostě jiné a jde čístě o zábavu.
Hotel Mumbai (2018)
Velmi dobře natočené, skvělá hudba i atmosféra. Neschopnost indické policie až zarážející. 80%.
Řbitov zviřátek (2019)
Nemohu srovnávat se starší verzí, neviděl jsem ji a třeba i proto jsem byl spokojen. 70%.