Recenze (180)
Šarlatán (2020)
Jako dobré, ale chtělo by to nějaký disclaimer, aby to nevyznělo jako obhajoba šarlatánství a pochybných "lékařských" praktik. Jinak viz Malarkey
Komici (2009)
V jednom komentáři zde se píše: "Adam Sandler -> Eric Bana: "Kdybych vypadal jako ty, byl bych celý den doma a j*bal sám sebe." Jeden z mála heftov, ktoré vás v tejto smutnej komédii parádne rozosmejú." Rozesmějí? Jako vážně? Popravdě jakmile vidím někde "Apatow" nebo "Rogen", tak je mi jasný, že to bude nesmyslná hovadina. Občas to není vyloženě tragédie, ale tady jsem se nespletl.
Sněhurka a lovec (2012)
Na pohádku je to moc utahané road movie s bitvami, na fantasy je to moc přiblblé. Aspoň natočené a zahrané je to dobře.
Znamení (2002)
Skvělá atmosféra týkající se mimozemšťanů. Křesťanské nesmysly s Bohem a rodinné promluvy odpad. Takže výsledek průměr.
Mentalista (2008) (seriál)
Z té změti prakticky stejných USáckých kriminálek ta koukatelnější. Takové to "když už to v televizi běží, tak to neurazí a dá se to i dokoukat do konce. Člověk z toho sice má trochu pocit, že mohl dělat něco užitečnějšího nebo zajímavějšího, ale zase nemá pocit, že je braindead.
Fotograf (2015)
Filmy o nesympatických lidech se mi hodnotí těžko.
Nekonečný příběh (1984)
Jako malý jsem Nekonečný příběh neviděl, tak asi proto to na mě až tak nefunguje.
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Pohádka spíš pro děti, písničky strašné. Hlavně když si člověk vezme, že v průběhu písničky vlastně stojí děj, čili se tam 3/4 času vlastně nic neděje.
Eurotrip (2004)
Jednodušší (nečekaně) a levněji zpracované, než jsem čekal, ale dávám plusové body za absenci fekálií, trapného souložení, za to, že se jedná skoro spíš o parodii na teen komedie než o ní samotnou, a za "cameos" :-)
Lion (2016)
Výborná atmosféra Indie v začátku filmu - domov, nádraží. Potom zajímavé hledání. Ale část kdy hlavní postava "blbne" z toho, že neví, odkud je, je jak telenovela.