Recenze (554)
Pan Bobr (2011)
Vyborne zahrane, co sa tyka Gibsona, Jodie uz tradicna rola tazko skusanej a nestastnej zeny, zvysne postavy su akosi nepresvedcive (alebo len nesympaticke?). Postava Bobra je bohuzial typicka 4 o'clock in the morning idea, zaujimava ked vam ju niekto prednesie, na platne to uz posobi trochu bezvladne. Koniec je uz ciste klise, co strhava dojem vyrazne dolu. Neublizi, ked si to clovek pozrie, ale len raz kvoli pocitu deja vu.
Sleduje tě vrah! (2000)
Film je super, ale koniec to cele neuveritelne zabije.
Mission: Impossible II (2000)
Nepozerat, strasliva blbost.
Rychle a zběsile 5 (2011)
No neviem ake sracky museli byt predosle diely, ked tento je tak dobre hodnoteny. Herecke vykony priemerne, silacke hlasky, ale nic extra. Fyzika samozrejme neplati a nahanacky nie su moc originalne (iked co na tom uz vymysliet, ze?). Samotny heist je kopia kopie, s realitou samozrejme ziadna spojitost. Lokacia do Ria je len kulisa, dej to ani v najmensom nezohladnuje. Vin je stale superman s nadhladom, Dwayne sa poti ako prasa.
Neznámý (2011)
Asi do polovice filmu super, potom sa zacnu vrsit nelogickosti az scenaristicke trapasy a dojem ide do kytek. Ak ste uz videli nejaky film o kradezi / strate identity, tak toto nie je nic noveho. Inak nechapem, preco pristahovalcov hraju vseobecne znami nemecki herci. :(
Sucker Punch (2011)
Vizualne uzasne, iked hodne naduzivany bullet-time ... ale dej pocitacovej hry = levelovy a predvidatelny. Koniec nie je az tak prevratny, ako skor neobvykly - povedal by som "azijskeho charakteru". Akcne sceny by som este bral, ale tie roztomile dievciny su az moc sladke. Hudba - slabe, tazko ocakavat, ze by prekvapili chronicky zname songy. Nemusim znovu.
Elitní jednotka (2007)
Vynikajuci film, uzasne zakoncenie po skoro cisto akcnej jednotke. Klobuk dolu.
Světová invaze (2011)
Hrozne. Nudne. Mnoho patetickych kecov, bezvyrazna akcia, emzakov skoro ani nevidiet. Klise na klise, zaver uplne hrozny.
Londýnský gangster (2010)
Ja neviem, o com to bolo. Colin to zahral dobre, ale co vlastne bolo cielom? David Thewlis hra super fetaka, ale preco tam jeho postava bola? Wtf?
George Carlin: Life Is Worth Losing (2005) (TV film)
Asi najtemnejsi Carlin, tu dosiahla jeho zatrpknutost vrchol. Ani zdibec optimizmu, totalny nihilizmus.