Recenze (973)
První člověk (2018)
Historický přesné, herecky výborné, avšak docela rozvleklé a místy i nudné. EDIT: 10/2023,, Evidentně to,,, co mi přišlo před 5roky """Historický přesné, herecky výborné, avšak docela rozvleklé a místy i nudné.""" Mě dnes přišlo mnohem lepší....
Důvěrný nepřítel (2018)
Námět ok, neustále řešíme co, kdo a jakým způsobem nás sleduje, odposlouchává atd. Na laptopech lepíme flastr přes webku, telefon nám oznamuje, že poblíž je obchod se zbožím, co jste si ho nedávno prohlíželi na internetu. Až tady fajn, ale scénář a to zpracování???? Co jste čadil pane Janáku? Všechno se zde snaží být tak "cool", až nikdo ani trochu neřeší, že to vlastně naprosto nedává smysl...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pro znalce her a filmů dob minulých je to o hvězdu navíc - opravdu.. EDIT: Takže po druhé projekci už je to na 5 😉 EDIT: Po třetí projekci prohlašuji tohle dílo nej "NERD" záležitost poslední doby. Tedy.. Minimálně Pokud sledujete 3D verzi s Dolby THUE-HD 7.1 :)
Apollo 13 (1995)
Dnes se dá říct, jakýsi průkopník žánru “real sci-fi”, který naplno rozvila “Gravitace”, nebo “Marťan”. Paradoxně Apollo ale vůbec není scifi, je to realita....
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
To se fakt zoufale nepovedlo. Navíc, předloha kdysi nasadila laťku velmi vysoko.
Tísňové volání (2018)
Famózní “oneman” dialogovka. To se musí vidět (a hlavně slyšet). Pár nelogičností pro tentokrát vem čert.
Konfident (2011)
Jeden z nejlepších “normalizačních” filmů..
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Zatím nejlepší Villeneuve!! Výborné
Já, Simon (2018)
Nenáročná teenage pohodovka, která namísto “fekálního humoru” řeší citlivá lidská témata. Bohužel ji strhává poněkud patetický konec. Celkově palec nahoru
Pod jedním stromem (2017)
Jestli si takhle Inlanďané představují komedii, tak bych docela (ne)rád viděl horor. :)