Recenze (248)
Temné nebe (2013)
Děsivé je to zpracováním, ale né dějem. Na sobotní večer bez problému, je tam samozřejmě hromada nesmyslů a nelogičností postav, ale alespoň je na co koukat.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Honička v Moskvě naprosto nudná a bez šťávy, zápletka nečekaně stupidní i na akčňák. Proti minulému dílu jsem měl jen malé výhrady, ale u tohoto doufám, že je skutečně poslední.
Paranormal Activity 4 (2012)
Budeme tiše doufat, že to je poslední PA, a že už není kam klesnout...
Steven Seagal - Muž zákona (2009) (pořad)
SS (Steven Seagal) je tlusta nepouzitelna πca, ktera uz nema co nabidnout, tak dela Reality-TV US fizla. Clovek, ktery zacinal vedle SS (Sharon Stone)...a ted bude rad, kdyz ho nekdo utrati, z milosti.
Sedmikrásky (1966)
Stupidni, odporne, odstrasujici priklad odpadu.
50/50 (2011)
Necekane koukatelne, (pro nekoho kdo nesnasi dramata,) nejspise tim ze to bylo originalni, dokazalo se to vyhnout ten nejtupejsim klise, a mistama dokonce vtipne.
Trumfové eso (1968)
Trosku zdlouhave na muj vkus, mozna kdybych to videl za mlada... ale dnes uz mi to nema co nabidnout noveho.
Insidious (2010)
Az na par nesmyslu docela dost slusny, na patecni vecer idealni horor.
Zkažená mládež (2007)
Uchylny a depresivny, takovyhle sra*ky nemam zapotrebi.
Ukradli torzo Jupitera (1980)
Genialni. Vtipne, vkusne, svizne, a tech hlasek... "Zensky patrej k vareckam a mrtvoly k ledu!" "Tady mate policejniho inspektora, je zarucene pravy, za par dni se zotavi a muze vam treba past kozy." "Musime vyslechnout kravy, nekdo ukradl vlak." "Vsemu uz rozumim, jen mi prosim vysvetlete, proc jste me vyhodila z toho vlaku?" atd :-)