Recenze (3 291)
Tři dámy s pistolí (2004) (TV film)
Nudné, vše špatně, a kdo to má vydržet? Jedině snad vydrží ti, co si říkají, že jde možná o poslední kus těchto starších herců.
Dětský zvěřinec (2006) (seriál)
Myslel jsem si, že pohádky pro večerníček se nedají pokazit. A tady je pro mě důkaz, že to lze.
Dešťová víla (2010)
Dětem se to líbilo, užívaly si to. Já se nudil, ale když se to dětem líbilo, tak pohádka splnila účel.
Cinka Panna (2008)
Zbytečnost.
Malá farma (2010) (pořad)
Na to je nedá dívat. Ale dobrá prověrka, co vše divák snese.
Mrtvý student, který se nikdy nenarodil (2009) (TV film)
Nedávno opakovaný film, ale režisér a jeho spoluviníci dělají jen bouři ve sklenici vody, což je dvacet let po změně režmu až komické skrz hlavní důvody pádu režimu...Divím se, že to televize vůbec odvysílala.
Otec, matka a já... (1990) (TV film)
Film o jedné rodince očima vypravěče, ukázka povah jednotlivých členů, projevujících se jak? Skutky.
Velmi uvěřitelné příběhy - Sousto (1991) (epizoda)
Postava úspěšného psychiatra a jeho živořící a podivné sestry. Skvělý monolog doktora u jídla, zakončený právě tak, jak se dalo čekat, tedy že dementní sestra stejně uspokojí svou touhu---
Velmi uvěřitelné příběhy - Boží mlýny (1991) (epizoda)
Pro mě asi nejlepší příběh z cyklu Velmi uvěřitelné příběhy.
Velmi uvěřitelné příběhy - Dlaždice (1991) (epizoda)
Učitelka je dobrá, neb je to známá vamp herečka, dnes již pozapomenutá Jorga Kotrbová, jak se děje u herců často. Příběh přece jen poněkud přepolitizovaný.