Recenze (310)
Nařčení (2012)
S přibývajícím časem jsem odmítal čím dál tím víc věřit, že někdo může být tak blbý a přistoupit na takové věci. A že není jen jeden, ale je jich víc. 1*, i když nevím za co.
Papíry (2012)
Úžasné, romantické, usměvavé, krátké.
Cyborg (1989)
Bčko jak vyšité, za hudbu dávám 3*.
Babovřesky (2013)
Umí Troška točit dobré filmy ? Vždyť na světlé vyjímky typu Bota jménem Melichar, Slunce seno 1+2, Princezna ze mlejna, jsou jeho hodnocení povětšinou samý odpad. Ano, točí nenáročné filmy, kde hlavní prim hraje humor, který svou jednoduchostí nemusí každému vyhovovat. Ale pokud někdo dá hodnocení Slunci, seno...známku typu odpad, kde humor měl po většinu scén ještě úroveň, tak jak potom hodnotí "skvosty" typu Kameňák či Babovřesky ?
Zasažen bleskem (2012)
Průměrné výkony v průměrném filmu. Takže za průměrné 3*.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Ještě více krve, sexu a brutality, než první série !
Spartakus (2010) (seriál)
Tak tenhle seriál je fakt pecka. Krev, brutalita, nahota, napětí. Co víc si může fanoušek akčňáků přát ? Po smrti Andyho Whitfielda a nahrazením jeho postavy Liamem McIntyrem už Spartacus nemá takové charizma, ale pořád za 5*. PS: kdo by si kdy pomyslel, že uvidí v seriálu nahou Xenu ?
Skyfall (2012)
Craig vs Conery ? To je jako porovnávat robota bez emocí s člověkem. Zrovna tak nějak nemůžu přijít na chuť současným Bondům vs starým. Pozlátko, efekty, profesionalita, ale bez charisma.
Sandokan (1976) (seriál)
Příběhově téměř jako telenovela, výkony bídné, ovšem charisma Sandokana nepřekonatelné. Přidávám +1* za soundtrack.
Divoši (2012)
Wow. Konečně akčnák, na který se dá dívat. I přes občas hluchá místa, poctivé ****.