Recenze (269)
Rain Man (1988)
Pekný veľmi emotívny film o živote, kde nejde inak než nad všetkých pozdvihnúť výkon Dustina Hoffmana. Rozplakal ma.
Smotánka (1996) (pořad)
stoka Slovenského národa
Milujem Slovensko (2013) (pořad)
hmm veľmi podarený príjemný program :-) asi je to vďaka Nikodýmovi, Danglovi a Adele, ktorí to udržia na úrovni aj keď hostia nie sú práve najvtipnejší. Niečo sa naučíš a zasmeješ :-)
Conan (2010) (pořad)
Táto šou je o Conanovi a len o Conanovi. A jeho humor zbožňujem.
Ktosi je za dverami (1978) (pořad)
Slovenský kultový klenot.
Uragán (2001) (pořad)
Raz celkom dobre, inokedy veľmi zle. Ale Marcinovi som nikdy neprišla na chuť..
Donnie Darko (2001)
Toto je druh filmu pri ktorom nemôžem popisovať prečo sa mi páči. Proste je to tak. To treba vidieť. Every living creature on earth dies alone.
Happy Feet (2006)
teda nestáva sa mi, že by som kreslenú rozprávku nedokázala dopozerať dokonca, ale toto? uf, príšerne nudné a suché
Vášeň a cit (2007)
No tak samozrejme, že je povinnosť pozrieť si tento film, pre takú fanúšičku Jane Austen akou som ja. Ale tiež je samozrejmosťou uznať, že to nemá ani na jeden jej príbeh a o to sa snáď tento film ani nesnaží. Nemám rada Anne Hathaway, ale spolu s James-om McAvoy-om im to iskrilo a bolo to tak pekne reálne. Nie však lepšie ako 3 hviezdičky, pre mňa nie :-)
Víkend u Bernieho (1989)
Komédie z tejto doby? stoja za to! primitívne? trochu. smiala som sa? a ako.