Recenze (75)
Orel Deváté legie (2011)
Filmu nemám až na príliš hollywoodsky koniec čo vytknúť. Nezmyselný idealizmus, ktorý ma trocha naštval na záver tak super snímku.
Hon na myš (1997)
Ajkeď neobľubujem veľmi "bláznivé komédie" tak ma nečakane príjemne prekvapil, akurát mi je ľúto toho domu. Bol skutočne pekný :-) .
Hrdinové války (2007)
Remake obdobných amerických filmov zasadený do prostredia revolučnej Číny. Pohľad na bojujúcich Číňanov je zaujímavou "zmenou prostredia" - prechodu od "večne pseudohrdinstvo vo Vietname zobrazujúcich " alebo snímkov zasadených do obdobia 2 SV.
Dvanáct (2007)
12 rozhnevaných mužov na ruský spôsob, určite nie zlé. Remake klasiky.Ruská kinematografia ponúka v poslednom období dosť kvalitných snímkov. Niektoré z nich ďaleko predčujú americké. Zatiaľ síce iba historické a vojnové ale verím, že sa to dostane aj do drámy, čím viac takýchto-podobných, alebo aspoň rovnako kvalitných snímkov hoc aj z iného žánru bude, tým lepšie.
Hannibal - Zrození (2007)
Ulliel nieje Hopkins, žiadne spojenie, minimálne napätie, chýba hannibalovská noblesa.
Rabín, kněz a krásná blondýna (2000)
Trápne, hlúpe, ale určite mi to neprišlo vtipné.
Tučňáci z Madagaskaru: Vánoční mise (2005)
Len škoda tej dĺžky...O tučniakoch by mohol byt aj cely film.
Vodní svět (1995)
Pre niekoho blbosť, niekomu sa zasa páči, prepadák to určite nieje.Príjemne vodné prostredie, exotika, Costnerovi úloha žabomuža sadla, možno keby zrežírované niekým iným tak by to dopadlo ešte lepšie, ale film jednoznačne aspoň mňa bavil a nenudil.
Tanec s vlky (1990)
Parádny film, v klasickej verzii úžasné a v DC ešte lepšie.U tohoto filmu veru platí : "Čím viac, tým lepšie"
Tombstone (1993)
Je to western, komercne natoceny, v ten isty deň ako som dopozeral Costnerovho W.Earpa som si pozrel aj tento.Nečerpá z histórie príliš veľa, snaží sa sa brať len toľko, aby nešiel príliš z cesty.Je to točené po americky, ale za zhliadnutie jednoznačne. Mňa osobne ale viac oslovil Wyatt Earp s Costnerom.