Recenze (75)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Vtiahlo ma to, bavilo ma to, veľmi dobré a príjemné a hlavne sa dobre pozeralo na Daenerys Targaryen :-).
Mrazík (1964)
Už klasika, mal som to štastie vidieť aj muzikálové prevedenie na ľade. Hodnotiť ináč ako výrazne kladne sa nedá. Mám rád tento edukačný typ rozprávok.
Trestný prapor (2004) (seriál)
To, že ruské vojnové snímky o 100% predbiehaju konkurenčné americké je fakt. Je vidieť obrovský rozdiel v uveriteľnosti, kde ruské vedie byť a aj bývajú ďaleko surovejšie a tvrdšie. Celkovo seriál prináša nový pohľad na psychológiu postáv, kde si za hrdinov vyberá trestancov, osoby uväznené kôli vážnejším alebo vykonštruovaným obvineniam. Možným nedostatkom sa v seriále javí absencia bojových scén, no tie sú zas vynahradené dramatickýkmi zvratmi. S väčším rozpočtom by to bolo dokonalé, takto je to iba vynikajúce.
Blade: Trinity (2004)
Filmy "Blade" patria k snímkom pri ktorých nemám problém s ich opakovaným pozeraním. Dalo by sa čo-to vytknúť, ale nedá mi to a musím takto hodnotiť ako celok, tak aj jednotlivé časti, túto nevynímajúc, sa mi veľmi pozdávajú.
Vojna a mír (1965)
Tak ako amerika dala svetu Dona Corleoneho, tak v Rusku vzniklo takisto toto veľdielo.
Antikiller (2002)
Slušný a zaujímavý film, žiadna nuda, dobre odohraté a určite ničím nezaostávajúce.2 hodinky zbehli vcelku rýchlo a na škodu vecí to nebolo.
Jádro (2003)
Blbosť. "Neviem prečo", ale prišlo mi to nielen otrepané, ale aj také nemastné neslané, nie toľko napätia čo by som chcel. Proste neviem, nepáčilo sa mi to.
Alvin a Chipmunkové 3 (2011)
Hrozná kravina, z animákmi sa roztrhlo vrece.
Elitní jednotka (2007)
Svojské a Rázne riešenie problémov polície s rozmáhajúcim sa organizovaným zločinom. Film si neberue servítku pred ústa.
Elitní jednotka 2: Vnitřní nepřítel (2010)
Hodnoverné vyobrazenie boja proti korupcii a zločinnosti. Do veľkej miery kritika a zacyklenie systému. Porcia akcie je tiež vysoká.Kvalitne natočený film, ktorý rozhodne patrí medzi veľké prekvapenia.