Recenze (75)
Nedotknutelní (2011)
Pardón, utópia v takomto podaní mi nesedí. Obyčajný Kameňák ma bavil ďaleko viac.
Total Recall (2012)
Takto to dopadne , ked sa niekto snazis staru klasiku dat do novych siat ... T.R z arnoldom ma neoslovil az takym sposobom akym mi tento film prisiel zly ... velke sklamanie a zaujimavo nepodareny "freestyl" ... remake mozno nebol do takej miery zly , akym sposobom ho odcudzujem . Je to len cucanie penazi na ukor klasiky ... podobne kravina ako novy "Conan"
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
No ako sa da hodnotit nieco taketo ... Myslim ze A.Lincoln by sa obracal v hrobe keby zistil ze o nom natocili takto inteligentny film. Cely film mi pride ako absurdita a asi aj jedna z najvacsich roka 2012 .
Prometheus (2012)
Velka rana "votrelcom" , aj ti najhorsi novi "votrelci" ma viac oslovili ,... nejedna sa o zly film , ale nieje ani dobry, priemer ...
Sněhurka a lovec (2012)
Somarina , nicim nezaujimave , akcne prevedenie povodnej klasickej rozpravky , za inych situacii mozno by som dal viac , ale beruc do uvahy original a povodny namet ma toto dehonestovanie nepusti .
Válečný kůň (2011)
2 * za snahu o nostalgiu a kona
Underworld (2003)
Priemerné, naivné, nie úplne zlé. OD začiatku do konca je zhruba jasný výsledok a priebeh filmu takže viete čo od toho očakávať. Nedá sa povedať, že by ma to uchvátilo, zhliadol som to 2-3x a stačilo, viackrát do toho ísť by bolo iba plytvanie časom. Film neurazí, ale ani neohúri, určite sa z toho dalo vyťažiť ďaleko viac.
Stmívání (2008)
Ach jaj, filmy z tejto "Ságy" majú isto nesporné "kvality". Nechápem ako niekto dokáže kývnuť na účasť v takej sračke. Nudné, akčné scény sú slabé, málo krvavé, žiaden sadizmus, Pattinson vyzerá ako bezpohlavný idiot, hlavna hrdinka je samozrejme nudná. Pri porovnávaní s Bladeom... no neporovnateľné. Hrozná blbosť, oslovujúca snáď len vymyté hlavy. A to som bol predtým eŠte relatívne dobre naladený so sledovania iného filmu.
Rychle a zběsile 5 (2011)
No, ďalší filmík do série, nepatrí k tým čo budem vyzdvihovať, postava D.Johnsona bola fajn ale zvyšok sa mi až tak prehnane nepáčil.
Střihoruký Edward (1990)
Bohužiaľ ma neoslovil, dokonca mam voči nemu silnú averziu. Bohužiaľ nesúcitil som s ním, dokonalá ukážka hlúpej ľudskej naivity a idealizmu. FUJ! Ale predsa len to nebol úplný odpad.