Recenze (2 502)
Kulový blesk (1978)
Jedna z mých nejoblíbenějších českých komedií. Aneb proč je (jak se říká) lepší vyhořet než se stěhovat. Natož jde-li o vícesměnu.
Lovec jelenů (1978)
Předtím a potom. Nikdy už nic nebylo stejné, protože žádný z nich už nebyl stejný. Ani nemohl být, protože zažil válku.
Prominenti (2010) (pořad)
Asterová, Verešová, Gottová, Kobzanová, Erbová, Nesvadbová, Kristelová, Bučková, dokonalá přehlídka inteligence a silikonu. V jejich případě v nepřímé úměře. Ostatní, co se vnucují divákům i produkcím, taky nestojí za nic.
Na vlastní oči (1994) (pořad)
Tehdy jsem ještě Johnovi věřila, že mu jde skutečně o věc a boj proti dinosaurům. K smíchu. Vlastně spíš k pláči.
Krysař (1985)
Vynikající animák, skvělý a známý příběh.
Souboj vojevůdců (2002) (seriál)
Velmi dobrý seriál, ze zahraničních jeden z mých nejoblíbenějších.
Dr. House (2004) (seriál)
Seriál nemohu objektivně posoudit, protože muži typu hlavního hrdiny se mi z duše protiví. Až tak, že se nedokážu smát jejich humoru.
Akta X (1993) (seriál)
Legenda to určitě je, některé díly jsou fantastické, zejména ty s nádechem magie. Jiné méně.
F. L. Věk (1970) (seriál)
Nostalgie, jak co do příběhu, tak obsazení. Herecký výkvět tehdejší doby, národní obrození, vlastenectví.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale tahle upocená paní se sukní těsně pod pupkem mi nikdy nesedla.