Recenze (140)
Projekt minulost (2015)
Teenagerovský film o cestování časem. Nic extra, co by mne přikovalo k sedačce a že bych to musel vidět znova..
Noční hlídka (2004)
Kniha se četla překvapivě dobře, tohle je blbost. Jsem ale aspoň rád, že to někdo natočil.
Denní hlídka (2006)
Kniha se četla překvapivě dobře, tohle je blbost. Jsem ale aspoň rád, že to někdo natočil.
Proud času (2003)
Přišlo mi to takové celé nějaké plytké..
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Moc příjemná legrace, na kterou se rád podivám znova..
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Na Pickardovi jsem vyrostl. Je to nejhustopřísnější stártrečí velitel vůbec..
Stroj času (2002)
oddychovka
Terminátor: Temný osud (2019)
Myslim, ze jsem to videl, ale nepamatuju si ani ň, takže slabé 3 hvězdy..
Dallas 63 (2016) (seriál)
Bylo to dobré, ale takové nějaké nemastné neslané. Ta romantická linka mě vyloženě štvala, týpek má hyperdůležitý úkol, ale místo toho běží za buchtou a samozřejmě se něco posere. A dělá to opakovaně. Tak ale jo, i seriáloví hrdinové mohou být hloupější:)
Bojovník (2015)
Klišoidnější to už být nemoho, nicméně najednou byl nějak konec, takže jsem to byl schopný dokoukat. Mám rád happyendy, Jakea a mám také dcerku, takže hvězdička navíc.