Recenze (519)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Slabej průměr.
Bratři (2023)
Film dobrý, ale názor na ně zůstává stejný.
Útok (2023)
Podobný film jako Tunelové krysy od Uwe Bolla. Akorát horší.
Zabiják (2023)
Nuda...
Obchodníci s bolestí (2023)
Wau.
Malá velká liga (2023) (seriál)
Bavilo mě to 👍
Osada - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Trochu lepší než první díl.
Dva a půl chlapa - Mexický špenát (2014) (epizoda)
Jde to do kopru.
Knižní klub zabijáků (2023)
Nedokoukáno.
Tajný zákop (2023)
Pobavilo.