Recenze (65)
Trol (2022)
Nic moc extra nového, ale moc hezky udělaný film přírodě, smutku, pokroku a jednom starém páprdovi, který se vydal na procházku.
Promlčeno (2022)
Kdyby to byl zahraniční snímek, tak ho nikdo řešit nebude. Tím, že je český, je kvalitativně nadprůměrný. Zajímavá myšlenka ohledně promlčecích lhůt, ale to je asi tak všechno. Postava moderátorky vlastně až nepochopitelná, tohle by se v žádným médiu, o to méně v ČRo, stát nemohlo.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Po dlouhé době slušná Marvelovka. Co na tom, že má cilit na východní publikum. Je to asi 10x lepší než Morbius a Carnage.
Morbius (2022)
Stokrát ohraná zápletka, kde se absolutně nic nestane.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Mno, čekal jsem od toho víc. Hlavní problém, kromě pofiderniho stylu vyprávění, je samotná zápletka. Jako že každej, kdo kousne do mimozemšťané, dostane svýho symbionta? Proč probůh? Konec trochu za hranicí vkusu, ale Venomovy hlášky občas pobaví. Občas. Kdyby to šlo, tak dám 2,5 hvězdy.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Po dlouhé době velmi odlehčený film z MU, který dokáže parafrazovat patos jiných dílů docela vtipně. Rozhodně lepší, než si hrát na přesahy a zmrvit to, jak se podařilo dvojce dr. STRANGE.
Mimořádná událost (2022)
Ne moc vtipný film, na který se díky lady Bok dívá docela dobře. Scénář s prvky glosované reality drží dobře pohromadě, jen to prostě není vtipné.
Přísaha (2001)
Překvapivě zajímavě natočené dílko, které ale v dnešní době spíš zaujme budoucími seriálovými hvězdami. Kam jsme schopni zajít, abychom si něco dokázali, či splnili slib? Ukáže naprosto luxusní Jack Nicholson
Klíč (2005)
Občas lékařka, ale podivně scénáristicky konzistentní, až rozuzlení potěší všechny senzace chtivé diváky.
Četa (1986)
Až neuvěřitelně sugestivní snímek, i na svou dobu prakticky bez zbytečného násilí, který vás naprosto pohltí. A uvidíte všechny nejlepší herce své doby na jednom místě!