Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Ally McBealová (1997)
Tento seriál zbožnujem. Je dokonalý, zábavný a občas sa chce človeku aj plakať. Od vtipnému Fishizmu sa postupne dostávame až k najrôznejším halucináciám "Pitia čaju zo starou mamou" alebo k malému "Ugačakimu". Zábava je v tomto seriály zaručená!
Invaze (2005)
Kriminálka New York (2004)
Simpsonovi (1989)
Útěk z vězení (2005)
Pre mňa jeden z najoblúbenejších seriálov. Nenechám si ujsť žiadny diel.
Kriminálka Las Vegas (2000)
Najlepšia zo všetkých kriminálok. Vynikajúce príbehy, pútaví dej. Proste 10/10