Recenze (174)
Skrytá čísla (2016)
Za mě luxusní záležitost. Z těch pár letošních oscarových nominací, co jsem viděl, je tohle jasná jednička, a ty, co jsem neviděl, jsem neviděl proto, že mě nezaujaly už na papíře. Takže držím palce!
Sázka na nejistotu (2015)
Perfektní. Kam se hrabe WoW!
Karate Kid (1984)
Těchhle sportovních kousků o underdogovi, co to nakonec všem natře, není nikdy dost a tenhle je mezi všemi klasikou.
DVTV (2014) (pořad)
Dva perfektní moderátoři se srdcem i mozkem na správném místě, zajímaví hosté, aneb když už na vás žádná televize není dost liberální, založte si vlastní, od toho tu internet je.
Tyran (2014) (seriál)
V půlce druhé řady a stále lepší a lepší díl od dílu. Parádní seriál.
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (pořad)
Jednoznačně nejlepší show svého typu ever. Well done, John.
Teď ne, Broskvičko (2015) (amatérský film)
Černá komedie či komediální thriller, to je jedno, každopádně jsem se už dlouho u filmu takhle neřezal, a to spolu s celým nabitým kinem.
Romeo and Juliet (2013)
Pár filmových adaptací už jsem viděl, ale tahle u mě jasně vede. Skvělé herecké obsazení, interiéry, exteriéry i režie, o kvalitách předlohy přirozeně netřeba mluvit. Za mě jasná 5*.
Hooligans (2005)
Takovéhle filmy fakt nejsou můj šálek čaje, ale režisérka asi ví, jak na mě - po chvíli to i nepřítele fotbalu a gangů absolutně vtáhne až prožívá každou uštědřenou ránu, jako by ji dával sám. Perfektní snímek za plnou palbu 5*! PS: Režisérka Lexi Alexander je super ženská, osobně i na Twitteru, lidsky i co do liberálních názorů - takových k filmu víc.
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Zcela jedinečný (alespoň ve své době) vhled do života Jobse a Gatese, navíc výtečně natočený. Jasných 5*.