Recenze (608)
Adoration (2013)
Splneny mokry sen mnohych dospievajucich tinejdžerov. A nielen ich. Damy maju sice najlepšie roky za sebou, na atraktivite a sexepile im to však nič neubera.
Aein (2005)
Realne podany pribeh o nenaplnenej laske a o tom, ako môže kľučka na dverach auta zmeniť osud človeka.
Ahobsal insaeng (2004)
Uveriteľnejšie a úprimnejšie ako drvivá väčšina dospeláckych zaláskovaných filmov. Takto to má vyzerať. One of the best.
Alexander Veliký (2004)
Na mňa to pôsobi priliš b-čkovite. Tvari sa to na viac ako v skutočnosti je. Očakaval som niečo ine. Ale pribeh je celkom ok.
Americký gangster (2007)
Po rôznych nadšenych komentaroch som očakaval väčšiu pecku. Mojim problemom mohlo byť aj to, že o Lukasovi mam toho dosť naštudovane, teda som dopredu vedel, do čoho idem. Ale v konečnom dôsledku je to veľmi slušny film. Veď čo ine sa da od Scotta očakavať...
Americký sniper (2014)
Americky patos sa nezaprie. Skoda ze aj Eastwood donho vklzol.
Anata o wasurenai (2006)
Virgin Snow 2 so všetkym čo k nemu patri. Sice pre mňa menej dobre ako spominany Hatsuyuki no koi, ale stale veľmi kvalitne. Škoda prvoplanovych, gyčovych flashbackov v uplnom zavere.
Andy Goldsworthy (2001)
Je absolutne uchvatne, čo tento človek dokaže vytvoriť z kuskov prirody. Veľka škoda, že tieto diela maju taku kratku životnosť. Holt, nie je umenie ako umenie...
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Kazdy film od Ghibli je radost a zazitok. Pohladenie pre oko, ucho aj dusu. Ciste, uprimne, krasne. Arrietty nie je vynimka. Plna palba, cez to nejde vlak.
Arrow (2012) (seriál)
Spočiatku slabšie, ale až s prichodom roztomilo ukecanej, hlaškujucej Felicity to ma tie spravne grady. She rules!