Recenze (608)
Seulpeumboda deo seulpeun iyagi (2009)
3/4 priemerného filmu, kedy som nechápal tie vysoko pozitívne hodnotenia, zachránil dobre vypointovaný, nečakaný a silný záver.
Sexy 40 (2009)
Priemerny romanticky skororemake podpriemerneho And Then Came Love s topornym a nesympatickym Barthom. Aspoň že ten česky/slovensky "preklad" neklame. Zeta-Jones je skutočne aj v tomto veku riadna kosť.
Sherlock Holmes (2009)
Škoda toho, že to Ritchie pojal holywoodoidne, blockbusterovo. Mal ostať pri tom, čo vie najlepšie.
Star Trek (2009)
Fanušikom Star Treku nie som, ale toto napriek viacerym vyhradam môže byť.
Stopky lásky (2009)
Dalsi maly velky film, ktory nepotrebuje stavat na velkych menach a presladenych kecoch. Staci vynikajuci napad, vyborna realizacia, civilnosť a dobry pribeh. Par chyb sa najde ale nic podstatne co by kazilo dojem. Spokojnost.
Špatnej polda (2009)
Po dlhej dobe veľmi dobry Cage, no v priliš nevyvaženom filme ktory tak ako dobre začina, tak zle konči. Škoda, že ta laťka postupne klesa. Aspoň že niektore sceny, a aj Eva Mendes stali za to.
Terminator Salvation (2009)
Kedže nie som fanušik predchadzajucich dielov, pozeram sa na to s nadhľadom a nezaujate. Ako Terminator možno zle, ale ako akčne sci-fi môže byť.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Dosť slabota. Bay varil už z prevareneho, nič nove nevymyslel. Navyše ta vykradačka serialu Chuck....
Užívej si, co to jde (2009)
S Woodym to ide z kopca. Priliš ukecane, bez vtipu a navše bez nejakej hlbšej pointy. Veľka nuda.
Zakázané ovoce (2009)
Lovstory o balansovani na hrane viery a svetskych, každodennych utrap dvoch dospievajucich dievčat, ktore hľadaju svoje miesto vo svete. Prijemne, podmanive, realisticke, uveriteľne. Severania toto proste vedia.