Recenze (907)
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
(Po 1. sérii) Vlastně... docela hezká průměrná fantasy? Některé linky šlapaly, některé bolely, u herců to samé. Nakonec jsem se ale zvládl soustředit spíš na pozitiva, a jelikož Bear McCreary po hudební stránce opravdu nezklamal, přinejmenším něco Prsteny moci trefily na jedničku. Radši si ale nechci představovat, jak mohly vypadat, kdyby je napsal a natočil někdo výrazně schopnější...
Pán prstenů: Prsteny moci - Série 1 (2022) (série)
Vlastně... docela hezká průměrná fantasy? Některé linky šlapaly, některé bolely, u herců to samé. Nakonec jsem se ale zvládl soustředit spíš na pozitiva, a jelikož Bear McCreary po hudební stránce opravdu nezklamal, přinejmenším něco Prsteny moci trefily na jedničku. Radši si ale nechci představovat, jak mohly vypadat, kdyby je napsal a natočil někdo výrazně schopnější...
Andor - Oko (2022) (epizoda)
Napínavý, krásný a chytře napsaný, pecka. Tak a teď zase tři díly čekání na další finále :)
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizoda)
Rod draka umí tnout do živého způsobem, který mu ostatní fantasy seriály mohou jen závidět, a Paddy Considine tu odvádí životní výkon o několik koňských délek. Vynikající práce!
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Nebavil mě Bernal a nesednul mi ukecanej prostředek, ale začátek a konec výborný.
Andor - Sekera zapomene (2022) (epizoda)
Pořád je to výborně napsaný, zahraný a zrežírovaný, ale měli to vydávat vždycky po třech dílech. To čekání mě zabíjí, jsem napnutej jak struna!
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizoda)
Kolik dílů tam Graham McTavish ještě bude dělat neužitečný křoví? To napětí mě zabíjí, proč tu roli vzal?! :) Jinak samozřejmě velká pecka, ten seriál snad nezná výraz "epizoda, kde se v podstatě nic nestalo".
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizoda)
Jako pořád je dost směšný, že se to "zachraňování národa" točí kolem padesáti lidí z jedný vesnice, co má čtyři baráky, ale jinak nářez a asi nejlepší díl. Kdo nebude mít nějakou radost z tohohle, může definitivně přestat koukat ;)
Bullet Train (2022)
Je tam spousta super scén, postav a hlášek, ale vlastně mě štvalo, že je ten gangsterský příběh v jádru drama – a to drama tam moc nefunguje :/
Blondýnka (2022)
Docela mě baví představa netflixáků, kteří týdně hltají hodiny a hodiny spotřebního contentu, a nyní budou chtít to samé od Blondýnky. Jak to, že se pod heslem „životopis Marilyn Monroe“ neskrývá feel-good biografie s trochou povinné povrchní depky? Inu, Andrew Dominik natočil film, jenž spousta lidí vypne do patnácti minut, jelikož ten psychický nápor jednoduše nedají (a je to naprosto v pořádku). Já jsem ale byl připravený a dostal jsem přesně to, co jsem čekal – tedy dvouapůlhodinovou převážně černobílou artovku, která ukazuje odvrácenou tvář života Marylin Monroe a vlastně i Hollywoodu jako takového. Ano, občas je to zbytečně nesourodé a natahované. Celou dobu se však jedná o špičkovou filmařinu, která servíruje jednu působivou scénu za druhou (fiktivní komprimace jednoznačně prospívá) a ždíme herecký talent Any de Armas na trýznivé maximum. Často mi nebylo úplně dobře a vítal jsem to. Příběhů, jež zarývají nehty do černého svědomí továrny na sny, totiž nikdy není dost – a tahle vyčerpávající festivalovka se snad zařadí mezi ty nejslavnější.