Recenze (1 979)
Mutant Vampire Zombies from the 'Hood! (2008)
..nenávidím , ak chce niekto predať NIČ ! zabalené buď do coveru , alebo ohodené názvom....toto bolo teda silné aj na slepého.
Cyrus (2010)
Zručne nasnímaný "low budget " pokec - s podozrivou výpoveďou , preplnenou otáznikmi - o sériovom vrahovi, ktorý TO celé spáchal naostro ( ! ) a pri ktorej by sa pár nejasností malo objasniť - no a následne by sa z toho mal vymodelovať investigatívny článok do horúcich správ.... je však otázne , či sa fakty vyfarbia v správnych farbách (odpoveď určite poznáš ). Napriek tomu , že mi snímok sadol viac , ako som si myslela , neviem sa zbaviť pocitu , že Lance potrebuje zmenu. .Jeho posledné filmové vyčkávania naznačujú , že dozrel čas na ďalšieho ALIENa - alebo nech niekto vymaľuje " NEAR DARK 2 ". Tieto parkety mu svedčia. V tomto snímku však nechýbal.
Bloodlust (1992)
Čakala som slušnú dávku poctivého austrálskeho undergroundu...dočkala som sa. No sklamanie nemám kam schovať. Klasická téma - priest vs. vampire - uhraná do autu mínusovým rozpočtom a alfa samec s vizážou coolového Lamas(ča) ženských sŕdc mi vyliezol na posledný nerv. Niekedy Mi je ľúto režisérov , ktorí by to možno potiahli ďaleko , keby v tom nejaký vyleštený šaško v prepotenom saku , zadrhnutý vo filmovom štúdiu a k tomu zamilovaný do seba , videl silnejší potenciál a otvoril nabublanú peňaženku.. Takto mi neostáva nič iné , ako podporiť projekt aspoň tu - na báze.
Tři pátrači a tajemství strašidelného zámku (2009)
Pravdu povediac , naliala som sa do toho , lebo som očakávala niečo ako " Young Sherlock Holmes ". No je to taký priepastný rozdiel , ako prvý a ( zatiaľ ) posledný Indiana J. Nebolo to tak zúfalo vadné , naopak - závadné mi pripadalo to moderné spracovanie... pyšteky ústrednej 3ky boli však roztomilé a ( aj ) za tie dávam tri. Škoda toho " popcornu ".Myslím si totiž , že pri takýchto snímkoch je nevyhnutný " oldschoolový vizuál ".
Disciples of the Crow (1983)
Veľmi slušná a hlavne atmosferická krátkometráž , natočená podľa poviedky od spisovateľa , ktorý svojho času pil aj nosné kvapky a takto skoro prišiel o svoj zrak ( áno - S.King ). S prehľadom zrežírované a odohrané. Ak by som nestretla ešte pred touto lahôdkou " deti absolvujúce mítingy výhradne na kukuričnom poli " tak by som šla pravdepodobne s hodnotením vyššie.
Slepá hrůza (1971)
V podstate obohraný a vyprášený námet , ale Mia - Tá je ( ako vždy ) geniálna a drží, inak priemerný snímok , mohutne nad priemerom.No grády tomu uberá Audrey so svojím " Wait Until Dark ". Bez obáv - strata času nehrozí.
Barbar (2009)
Škandinávskym vetrom spoľahlivo ošľahaná a krvavým blatom pošahaná , k tomu ešte Jednooká , parádnou scenériou podmazaná misia do divákovho vkusu....jednoducho - silný zážitok ! Že prečo nie za 5 ? Oukej - Apocalypto sa mi páčil viac , aj keď to bolo inom....no a ?
Heartless (2009)
Ďalšia filmová zbytočnosť na nedeľné popoludnie , prípadne večer , alebo pondelňajšie ráno ...stačilo by však trochu viac " pritlačiť " a fungovalo by to. Totiž , jeden vitamín to malo , no ten si sám nevystačil. Svoje sympatie neskrývam , no chýba tomu viac remeselnej odvahy.
Nebezpečná svůdnice (1992)
Neuveriteľná maškaráda , ktorej devízou sú silné a skutočne vtipné momenty , ktoré vtipnými asi ani nemali byť . Pre filmových " drvičov , lajdákov a špekulantov " - povinnosť. Pre intelektuálov - karanténa.
Coffin Rock (2009)
Prvé , čo musím spomenúť , je parádny casting. Taký odpor , aký vo Mne vyvolal ten silne ! talentovaný ! neprestrelný ! chalanisko ..... s takým sa nestretávam , ani keď sa stínajú zombíci. Tučne nepríjemný thriller o tom , kam sa dá dostať , ak sa telo , vášeň a s tým spojená posadnutosť, dostanú do... neporiadku. Chlapca som si dala do diára a neviem sa dočkať jeho ďalšieho filmového zahryznutia. Že ktorá scéna ?...Áno - tá na lodi... s rybou...