Recenze (935)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Garfield jako Spiderman nebyl špatný měl jen ne moc dobrý hlášky. Poprvé mě zaujal v SPM bez domova. Bylo zde vidět jak si tvůrci nechávají otevřený vrátka pro další díl. A co vizuál Harryho Osborna nebo Elektra?
Noční můra v Elm Street 2: Freddyho pomsta (1985)
Nejslabší horor. I ta vražda tělocvikáře byla vtipná. Budu doufat, že ze série z Elm street to bylo nejhorší. Zatím se mi nejvíc líbí poslední film, kde je i vysvětleno proč Freddy vraždí.
Pasažéři (2016)
Zajímavý film. Jak mohl Jim z knížek vyčíst charakter Aurory? Jak by se děj filmu ubíral, kdyby zjistil, že se k sobě nehodí a nerozumí si. ...No asi by radši skočil do vesmíru. I kdyby Jim byl hnusnej dacan, tak je lepší strávit život s někým než osamotě nebo dloooouho hledat toho "pravého". Nevím co se Auroře nelíbilo.
Projekt Adam (2022)
Obyčejný rodinný film.
Halloween zabíjí (2021)
Ta hvězda je jen za nechutné vraždy a retro znělku. Doslova se při sledování ztratíte v retrospektivě. Bylo těžký sledovat příběh, co se odehrával v současnosti. Nikdo normální nemůže schvalovat davové šílenství nebo skupinové vraždění 1 psychopata. Skoro většina, kteří zemřeli si za to mohli sami. Doufám, že jestli bude další film, tak se v něm dovím, že vrahem je bytost nadpozemská.
Poslední noc v Soho (2021)
Trochu inspirující... Jsou sny opakem všedního ubíjejícího, nudného života? Nejsou sny prostředkem jak přežít život?
Králíček Petr (2018)
Občas trochu přehnané.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Některé scény jsou trochu matoucí.
Rozbitý robot Ron (2021)
Kritika sociálních sítí. Zbytek byl o ničem.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Původní Krotitelé duchů působily místy strašidelně a duchů tam bylo trochu více než zde. Tady je to strašidelné hned na začátku a pak už je to rodinný film s trochou akce a dojemným závěrem.