Recenze (2 097)
Ronin (1998)
Výborné herecké obsadenie podkopal slabší scenár.
Jackie Brown (1997)
Tarantino v štandardnej forme, pre jeho fanúšikov povinnosť, ale do 5* tomu niečo chýbalo.
Spáči (1996)
Špičkové herecké obsadenie, aké sa už asi nikdy nepodarí. Silný príbeh, nepríjemné spomienky, pomsta...
Casino (1995)
Tak to bola sila. Naturálne, precízne, silné, profesionálne.
Nelítostný souboj (1995)
Vrchol žánru s mojimi obľúbenými hercami.
Lovec jelenů (1978)
Silný príbeh o veľkom priateľstve. Perfektné spracovanie a Ciminov vrcholný výkon.
Zuřící býk (1980)
To, čo všetko urobil Niro pre tento film, sa už len tak nevidí. Absolútny vrchol filmového umenia.
Půlnoční běh (1988)
Jedna z najlepších akčných komédií. Niro a Grodin sú skvelí a veľmi dobre sa dopĺňajú.
Angel Heart (1987)
Vynikajúce spracovanie, ale k dokonalosti tomu niečo chýbalo. Ale Niro je super.
Čas probuzení (1990)
Silný príbeh, silný film, dokonalé výkony hlavných hrdinov.