Recenze (380)
Van Helsing (2004)
Asi tak po třech letech jsme se s přítelkyní vybavili popcornem a podobnými sračkami, vypnuli jsme na povel mozek a v poloprázdném kině jsme si oba (já více) vychutnali zatím nejlepší letošní "akční jízdu", která se sama nebere vážně (tak jsem to viděl já) a hlavně - nenudí.
Ohnivý oceán (2004)
Pěkně natočená nuda...
Vyvolený (2000)
Nejlepší Shyamalanův film...narozdíl od Šestého smyslu jde o "komplentní" film, i když opět s vynikající pointou.
Crash (1996)
Cronenberg je magor a já jsem taky magor, proto se mi líbí 90% jeho filmů a Crash není vyjímkou, správně depresivní a opět ujetý film.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nejenom, že Darabont upsal duši ďáblu, on s ním v tom pekle snad i hraje karty (když má čas).
Tváří v tvář (1997)
Jeden z nejlepších akčních thrillerů všech dob, zdali ne ten vůbec nejlepší..
Halloween (1978)
Nejlepší díl celé hexalogie (nebo kolik těch filmů vůbec je:) )..nejlepší Carpenterův "film"
Hard Boiled (1992)
I po několikátém zhlednutní mě Woo nenudí, ba naopak - s chutí si pokaždé vychutnám závěrečnou likvidaci nemocnice:)
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Viva Conga Fury..viva la animace:)
Blade 2 (2002)
Slabší než jednička, chybí pořádně chytlavá "drsná" hudba i stejně charakterizovatelné "bitky"..škoda