Recenze (375)
Tiché místo (2018)
Nečekaně povedené. Několik hloupostí se tam najde, záměrně, aby byl děj více napínavý, což je škoda. Proto jednu hvězdu ubírám. I tak ale doporučuji.
Narušitel systému (2019)
Herecký výkon mimořádný, ale na dánské výtvory to nemá.
1917 (2019)
To se nedá sledovat. Blbost střídá blbost.
Legenda jménem T-34 (2018)
Realitu zde neřeším, na tenhle film jsem se těšil kvůli tankovým bitvám a ty byly povedené. Rozhodně jsem se nenudil.
Cesta bez návratu (2017)
Popravdě sám nevím, jestli dát jednu hvězdu nebo dvě. Herecký výkon Arnieho mne mile překvapil, nicméně po dějové stránce je to veliká nuda. Chybí tam atmosféra, kterou chtěli tvůrci nejspíš vytvořit.
Bojovník (2015)
Zklamání. Tak by se daly jedním slovem vyjádřit mé pocity po shlédnutí. Ve srovnání s jinými sportovními / motivačními filmy, bych tento zařadil na spodní příčky.
Ten den přijde (2016)
Další Dánské psychologické peklo. Opět skvěle natočené a opět bych ho nejraději neviděl. Nechápu, že něco takového člověk dokáže udělat nebo tomu jen přihlížet a nic proti tomu neudělat.
Ip Man: Poslední boj (2013)
Já nemohu jinak, než dát plné hodnocení. Tohle je přesně styl, který mám moc rád. Srovnávat s předchozími díly to nelze, ale kvůli tomu nezavrhnu celý film. Užíval jsem si až do konce.
Machete (2010)
67% jak je tohle vůbec možný? Neskutečná hovadina.
Shaolin fotbal (2001)
Chápu, že tento styl asi nepadne každému, ale za mě naprosto vynikající, ať už herecky obsazené tak i nápadem a provedením. Nemám, co bych vytkl.