Recenze (305)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Po páté sérii zvedám hodnocení ze čtyř na pět. Málokdy se mi stane, že naprosto souhlasím s rozuzlením a koncem takového seriálu. Vyhlašuju taky první cenu v kategorii nejotravnější postava ever a tou je tetička Marie.
Zmizení (2013)
Po shlédnutí traileru jsem si říkal, že s nějakým dalším slzavým údolím se můžou jít v Hollywoodu bodnout. Po hodnocení mých "spřízněných duší" jsem se ale přece jen nechal k filmu zlákat a rozhodně jsem neprohloupil. Zmizení je výborně udělaný film. Tísnivá atmosféra, napětí, famózní herecké výkony, je tam všechno. Tenhle biják z člověka jen tak nevyprchá a až někde za lednicí najdu schovaný dveře, tak do nich rozhodně nepolezu.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Podle mého názoru nejlepší pohádka za posledních nejméně pět let. Sympatičtí herci (i ta Bohdalka se tam dá přežít..), neotřelý děj a hlavně humor. Vypravěčské předěly jsou doprovázeny povedenou grafickou formou a diváka tak spolehlivě zabaví. Celkově těch nápadů je tu spousta a to se cení. Scéna s Holubem a Topferem při trhání zubu - nezapomenutelná.
Don Jon (2013)
Líbilo. Nebral bych to ani nijak dramaticky jako ostatní tady... "že se z hlavní postavy stal lepší člověk". Prostě přestal honit a to mi nepřijde jako hranice mezi dobrým a špatným člověkem. Jistý je ale, že si chlapec musel natáčení setsakramentsky užít.
Constantine (2005)
Kdo říká, že Keanu neumí hrát, nechť se podívá na pana Konstantina.
CBGB: Kolébka punku (2013)
Ve filmu se toho moc neděje, souhlasím, ale stejně je to dobrá zábava. Rickman si to podává báječně, dva rychlejší pohyby udělá, jen když vidí policajta vypisovat mu pokutu a když ho jdou zkásnout vymahači. Jinak vše bere s ledovým klidem, nadhledem a lhostejností. Muselo to být doupě jak se patří. Režisér si vyhrál s obsazením mladých hudebníků tak, aby se co nejvíce podobali svým předlohám a snad až na Justina Barthu se mu to povedlo. Super soundtrack je u takového filmu povinností.
Pomsta mrtvého muže (2013)
Ze začátku zmatek nad zmatek. Divák je hozen do víru dění, ale jakmile do příběhu začne pronikat, je to hned zábavnější. Je to takovej průměr, který neurazí, ale myslím, že za půl roku nebudu vědět, že Colin nějakýho mrtvýho Maďara někdy hrál.
Zuřící býk (1980)
Hrozně mě baví se na De Nira a Pesciho koukat. Je to dvojka k pohledání. Filmu taky svědčí černobílé provedení, bez něj by to byl asi slušnej krvák. A prosím, ať mi nikdo netvrdí, že tý LaMottově manželce bylo na začátku 16 let, to bylo hodně uhozený teda.
Croodsovi (2013)
Animace asi nejlepší jakou jsem viděl. Film se rozjíždí dobře, základní nápad je super, ale všechno to jde do kytek, když se z komedie začne stávat rodinnej film narvanej mravníma ponaučeníma. To já k smrti nerad a ta příjemná míra (jako v Jak vycvičit draka) zde byla mnohonásobně překročena.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Nepovedla se poslední půlhodina. Je to škoda, jinak totiž Pacific Rim bodoval. Vizuál akčních scén byl enormně povedenej, člověk úplně cejtil ty tisíce tun ještěrek a Ironmanů a když se pustí do pěstního souboje, tak to opravdu lítá. V tom odvedl Toro dobrou práci. To ostatní, co obnáší režisérský post, už bylo ale trochu slabší...