Recenze (258)
Noční můra v Elm Street (2010)
Nic úžasného jsem nečekal a nakonec to nebylo vůbec špatný, průměr a spokojenost.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Pohodových 104 minut strávených v dobré společnosti a to že jeden tady vypadá trochu jinak není vůbec na škodu
Drsný časy (2005)
Povedený námět ale podle mého nedotažený úplně do konce! Děj se občas táhne hrozně pomalu a někdy už jsem měl pocit že se úplně ztratí do neznáma, naštěstí si mě časem vždy něčím vtáhl zpátky, tak že průměr.
Zajatci mlhy (2005)
Velice poutavý a silný příběh o válce mimo frontu!
Život je krásný (1997)
Nejen život je krásný ale i tento film.
Obhájce (2011)
Nejsem zrovna fanda filmů z právnického prostředí ale uznávám že Obhájce je jeden z nejpovedenějších filmů na tohle téma! Jedinečná zápletka doplněná nadprůměrnými hereckými výkony.
Los ojos de Julia (2010)
Horor který se konečně odděluje od většiny ostatních a přináší zcela něco nového a neohraného, jedinečnou atmosféru, lekačky, mrazení v zádech a neustálé brnkání na nervy! Že to není nic nového? Myslím že bez počítačové animace je a nebo to tady už dlouho nebylo.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Ohromná dávka dobrých hlášek a geniálních scének. Vtipné a dojemné zároveň.
Smrti napospas (2006)
Ta atmosféra je prostě neuvěřitelná, možná i proto o jednu hvězdičku navíc. Jinak žádné překvapení a ani Karel to zachránit nemůže.
Maurice Richard (2005)
Skvělé životopisné drama o jednom z nejlepších hráčů NHL své doby. Nemyslím si že by to mělo být kratší, nebo víc o hokeji, je to film o životě a je dobrý takový jaký je!