Recenze (258)
Fighter (2010)
Slušné sportovní drama které zanechá stopu na duši. Herecké výkony už asi není třeba komentovat ale i tak mě Bale opravdu dostal, například jeho utíkání před mámou bylo vynikající !
Duch boje (2008)
Všechno tak trochu jinak ale nakonec solidně a obstojně. Bojové scény jsou na vrcholné úrovni!
X-Men: První třída (2011)
Hezky to do sebe všechno zapadlo, víc netřeba psát!
Thor (2011)
Celkem mě to uteklo tak že jsem se asi bavil a vím že občas i usmál ale bohužel si nevzpomenu na nic proč bych do toho šel znovu.
Odpočítávání (2010)
Jde o to se zamyslet nad tím jestli je nebo není zapotřebí v kritických a národně bezpečnostních situacích praktikovat poněkud jiné a ne příliš lidské vyšetřovací metody, posuďte samy!
Zack a Miri točí porno (2008)
Řek bych průměrná komedie která obohatí nudný večer aby už jste ráno nevěděli o čem že to bylo.
Ďábel (2010)
Vtáhne a upoutá, povedený scénář doplněný o celkem obstojné výkony neznámých herců u kterých neustále nevíte co od koho očekávat. Bohužel se tajemno poněkud rychle vytrácí až najednou sledujeme jen průměrnou akční zábavu, nenadchne a neohromí !
Ztracený prapor (2001) (TV film)
Po všech stránkách povedený válečný film který reálně vykresluje brutalitu a místy i zbytečnost první světové války, jen mě trošku chybí větší propracování postav.
Spojenec (2006)
Thriller plný napětí a inteligentního humoru. Opravdu povedený scénář doplněný nadprůměrným hereckým výkonem Denzela Washingtona i Clive Owena. Promyšlená zápletka s povedeným rozuzlením.
Andělé a démoni (2009)
Názorná ukázka rčení proč to dělat jednoduše když ono to jde i složitě, v návalu různých rad a pouček jsem se začal brzo ztrácet a časem se zcela vytratila i logika . Na druhou stranu dobrý spád a množství akce to celé zachrání, tak že ne tak dobré jak jsem čekal a ne tak hrozné jak to na začátku vypadalo.