Recenze (275)
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Skvělé odreagování, pokemoni jsou precizně zpracovaný, film jsem si maximálně užil.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Originální nápad moderní doby, ale zábava nic extra.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Zatím všechny díly dokonalé a originální, jen tak dál.
Upgrade (2018)
Konečně po dlouhé době natočené pořádné originální scifi.
Predátor: Evoluce (2018)
Ach jooo. Tohle je komedie a ne predátor, Mě přijde že v tom dnešním století by některé filmy točit vůbec neměli a udělali by líp, hlavně snahy o pokračování. Ty lepší a moderní efekty tomu vůbec nepomůžou, nemůže se to rovnat z osmdesátych let.
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Naprostá dokonalost píšu . Tak to má být , aby každý díl měl napětí, akci, emoce, u toho si totálně ohrizat všechny nehty a vypotit krev. Žádný natahování zbytečných dílů, od začátku do konce perfektní.
Plán útěku 2 (2018)
Jedna hvězda za prostředí, jinak je možná lepší si vytřít zadek levou rukou a bez papíru , než na tohle koukat.
Kazišuci (2018)
Klasická Americká idiotská antikomedie o ničem.
Deadpool 2 (2018)
Dvojka naprosto precizní , akce a humor, nejlepší kombinace.
Tomb Raider (2018)
Nečekal bych, že o proti staré verzi, bude tohle ještě o něco lepší a fakt dokonalí film. Nebylo to tak přehnaně fantasy a o to lepší změna .