Recenze (275)
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Celkem originální ale ta hudba k tomu byl děs, to je jako k Esmeraldě hrát techno, tady úplný opak.
Párty Hárd (2019)
Tak tenhle film, to je normálně, to se snad nedá ani napsat. Takové Americké prcičky, jsou proti tomuhle hodně moc malý. Divím se že tohle není zakázaný film. Nevím jak to napsat jinak. Hodina stačila , extrém každá minuta.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Na to že tu hrají dvě top legendy tak teda nic moc. Úplně zkažený večer.
Sviňák (2013)
Krimi s komedií dohromady je to nejlepší co může ve filmu být. Od začátku do konce sem chcípal smíchy.
Fantasy Island (2020)
Ufff, ještě že jsem na to nešel do kina, první hvězda čistě za pěkné prostředí a pár pěkných roštěnek. Druhá je za originální nápad scénáře.
Krvavá nevěsta (2019)
Originální a zábavný od začátku do konce. Obsazení celkem též sympatické.
Vyproštění (2020)
Hrůza hrůzoucí, hlavně že název to má jak kdyby já nevím co. Nešlo to ani dokoukat.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Dal bych pět hvězd, ale za ten dojebanej konec, to nemohu udělat.
Národní třída (2019)
To co bylo v traileru, tak je vlastně vše to zábavné a vtipné. Sprostý humor byl na jedničku, to k nám sedí a Van Damme to hrál taky slušně, škoda že film byl bez konce.
Úniková hra (2019)
Topovka, na to že je těchto filmů dost, tak tohle bylo originální, těším se na dvojku.