Recenze (1 034)
Insidious 2 (2013)
V něčem upgrade jedničky, což je dobrý, protože se člověk do toho víc dostane, ale pořád je to takový jakoby nedotažený a pořád to je takový nevyužitý. Neni to špatný, ale rozhodně jsou filmy, který potěší víc. Ale neni to ztráta času. Za mě 3* a DOPORUČUJU
Pengabdi Setan 2: Communion (2022)
Tak tohle byla parádní atmosférická podívaná. Záběry z tmavýho bytovýho domu, kde se prochází s baterkama a podle Indonéských zvyků jsou v bytech na zemi zabalený mrtvý, je hodně nepříjemnej nápad a i při natáčení to muselo bejt zajímavý. Drobet mi to pokazil závěr(rituál), ale jinak paráda. Za mě 4* a DOPORUČUJU
Dům běsů (2023)
Zajímavý a nejvíc lákvý je na tom to, že je to podle skutečných událostí a tak to dodává jistou svojí dávku atmosféry. Neni to marný, ale neni to nic, co by se uže nevidělo a nenatočilo, jen je to svým způsobem opět jiný a to právě díky tomu, že se to stalo. Samozřejmě je potřeba brát to s jistou dávkou nadsázky, protože asiati maji tu tendenci přehrávat a přehánět a to lekomu může pokazit požitek z filmu. Ale jinak dost fajn film. Za mě silný 3* a DOPORUČUJU
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Tady se událo něco, co nemělo. A to vykradení jména The Exorcist... Tohle nemá s kultovní legendou nic společnýho, kromě 2 postav, ze kterých se jedna mihne na pár sekund a jedna je tam jen do počtu. Nuda, bez nápadu, bez smyslu, bez spádu, bez hororu(což je u takovýho filmu základ, aby fungoval) a celkově bez všeho. Já dávám 1* jen za legendární hudbu, jinak si to nezaslouží nic. Herecky je to hrozně slabý, až podprůměrný(až na Leslieho) a působí to, jako by se sešla parta nadšenců Vymítače ďábla a s minimem financí a bohužel i talentu, natočili film. Ne ne ne. Za mě 1* a NEDOPORUČUJU
Sestra Smrt (2023)
Na to, že je to ve většině filmu pojatý, jako atmosférickej kousek, bez přemíry krve a strašidelných chvil, je to fajn. Konec jede pěkně a správně to celý rozlouskne. Je dobře, že se to nesnaží něčemu vyrovnat a jede si to svým tempem a způsobem. Nečekejte Sestru nebo V zajetí démonů, ale čekejte fajn strašidelnj film. Za mě 3* a DOPORUČUJU
Přízraky v Benátkách (2023)
Pěkný pěkný pěkný. Atmosféra na krájení, Prostory super, příběh hodně fajn, zpracování jak má bejt. Opět zajímavj zlom děje. Je dobře, že se tady tolik neutrácelo a není z toho cítit to, že si to může hrát na cokoliv, protože na to maji. Kenneth dal Hercula opět na výbornou. Nepolevuje a naopak přidává. Za mě 4* a DOPORUČUJU
Ponor (2023)
Pěkný, koukatelný, zajímavý, ale nijak inovativní. Nelituju toho, že jsem se na to kouknul, bavilo mě to, ale jsou lepší podobný filmy. Takže takovej střed. Za mě 3* a DOPORUČUJU
Sběratel andělů (2023)
Je to takový správně reálný, správně surový a protože si to na nic nehraje, o to víc se tomu daří. Mě se tyhle severský kriminálky líbí víc a víc. Ani nechci porovnávat s jakýmkoliv jiným dílem, protože to by bylo dost zavádějící a potom bych musel dát hodnocení jiný. Ale pokud si pustím kriminálku ze severu, tak se na to těším a přesně takovou si jí užívám. Za mě 4* a DOPORUČUJU
Vocasy na tripu (2023)
To je tak blbý, až je to pecka. Sprosťárny fungujou, jsou správně vymyšlený a příběh do toho skvěle zapadá. Viděl jsem to s dabingem a když si člověk vybaví herce, co to dabovali, v jejich jiných rolích, baví to ještě víc a museli se fakt vyřádit a museli si to užít. Za mě správná komedie, u který jsem se nasmál až až. Za mě 5* a ROZHODNĚ DOPORUČUJU
Gran Turismo (2023)
Sice nejsem milovník rychlých aut a auto her, ale když se povznesu nad tohle, byl to hodně fajn film, plnej super záběrů, mělo to rychlost, spád a páč to bylo podle skutečnýho příběhu, člověk si užívá příběh jednoho člověka, co si splnil sen. Za mě slušný 4* a DOPORUČUJU