Recenze (254)
Moon (2009)
Sam Rockwell je pan herec, to se ví, a tahle jeho one man show rozhodně stojí za pozornost. Mrazivé a dojemné zároveň.
Sedm a víc (1973)
Jedna z těch nejlepších automobilových honiček, které kdy byly zfilmovány, sympaťák Roy Scheider, psychouš Richard Lynch a sedmdesátky v americkém střihu. Co chtít od poctivé kriminálky víc? Po druhém shlédnutí zvedám na pět. Bavil jsem se víc než u FR spojky! Wtf?
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Evropské lokace snímku přidávají na syrovosti. Výpravná stránka se zde smrskla na opuštěnou továrnu a herci jsou v podstatě parta hovad co do sebe buší hlava nehlava. Je to špinavé akční béčko, které si na nic nehraje. Tvůrci si uvědomili svoji výchozí pozici a místo toho, aby se snažili nabudit dojem velkého blockbusteru, proměnili svůj handicap ve výhodu. Natočili surovou akční řežbu, která baví a když se do sebe pustí Jean-Claude s Dolphem, nejedno nostalgické srdce se rozbuší štěstím. To magické, občas sprosté, slovo "Hyams", které je v titulcích dokonce víckrát, mě tentokrát neodradilo a jsem za to rád.
Švéd (1994)
Akční béčko se vším co k akčnímu béčku patří. Tady ještě jako bonus příšerně sestříhané akční scény, parádní kreace Trevora Goddarda a hutná VHSková atmosféra. Devadesátková lahůdka, které jsem se hodně bál.
Noksaek uija (2005)
Milostné scény fungují výborně, ale lépe by se vyjímaly sestříhané za sebou na nějakém pornoserveru, ne v prostoduchém vyprávění, které vede odnikud nikam. Vcelku vtipné a sympatické hlavní postavy se v průběhu stopáže mění v afektované magory a jejich eskapády zkrátka nudí.
Mezi vlky (2011)
Krásná pohádka, kde vlci nejsou ani tak vlci a celé to zavání béčkem, ale když člověk přijme pravidla hry a smíří se s tím, že tohle má do reality daleko, čeká ho opravdová kulervoucí jízda. Hodně jsem s hodnocením váhal, ale po pátém shlédnutí jsem si snímek zamiloval a to ani nevím proč. Možná pro ty Malickovské prosřihy s monologem hlavního hrdiny, parádní atmosféru a krásnou hudbu.
Barbar (2009)
Přirovnávání k Malickovi je pochopitelné, ale totálně mimo mísu. Tam, kde Terrence (většinou) válí, se tahle pseudoartová nuda potácí od ničeho nikam a tak nám zbývá jen boží Mads a pár luxusních brutalit. Atmosféra nulová.
Vše je ztraceno (2013)
Parádní survival a dokonalá one man show. Jen škoda, že ten one man byl Robert Redford, kterého moc nemusím, ale to už je můj problém :)
Mazel (2012)
Hodně depresivní podívaná. Parádní romantický film u kterého jsem se modlil, aby byl tak předvídatelný jako jeho američtí bratříčci, protože jsem přímo vzýval happy end, a to se mi u amerických romanťáků většinou nestává. Klobouk dolů.
Skins (2007) (seriál)
1. Série: 100% 2. Série: 100% 3. Série: 80% 4. Série: 80% 5. Série: totální odpad! 6. Série: pokračování totálního odpadu 7. Série: 50 % Aneb jak zadupat do země vtipnou, i když za vlasy přitaženou, sondu do života více či méně sympatických teenagerů a udělat z ní trapnou a odpudivou sondu do života totálních debilů.