Recenze (1 099)
Vrah skrývá tvář (1966)
Takové dokonalé kriminálky už se dneska netočí. Myslím naši ubohou českou kinematografii. Takové filmy, komedie, veselohry, kriminálky ... s té doby nám záviděl i Hollywood.
Veselé Velikonoce (1984)
Pro mě takový průměr, Belmondo má určitě daleko lepší filmy. Pěkná Sophie Marceauová a konečná honička ve Fiatu. To jsou asi dvě věci co mě ve filmu trošku víc zaujali.
V zajetí démonů (2013)
Dokonalý a perfektní. Jeden s nejlepších hororů za poslední roky.
Dnes neumírej (2002)
Velké zklamání, jedna s nejslabších bondovek jakou jsem zatím vyděl. Chtěl jsem dát pouze jednu hvězdu ale je tam Pierce Brosnan a nejkrásnější bondgirl jaká zatím v bondovce byla. Uvidíme co další nám producenti předvedou.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nesnáším rozdělení závěrečného dílu na dva. Tuto hovadinu asi jen tak brzy filmaři neopustí. Když jim to vydělává slušné penízky. A teď k filmu, docela se to dá, stejní herci, děj je slušný akorát vím s určitostí že 2. část bude mnohém lepší. To vždy udělají první část slabou a do druhé dají to nejlepší. Už se nemůžu dočkat na dvd s závěrečným dílem.
Andělé a démoni (2009)
O něco slabší než první díl ale pořád to má grády. A Hanks opět dává výborný výkon.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Brilantní, jak po stránce herecké tak i dějové. Pravda vyjde najevo.
28 dní poté (2002)
Docela slušně levně natočený filmeček o konci světa. Taková nás čeká, růžová budoucnost.
Happy Feet (2006)
Dokonalost sebe sama.
Zlatá svatba (1972)
Docela milé překvapení, vtipná, svěží, lidová komedie. Velice příjemní herci. Komedie která si dělá srandu s pražáků, Praha to je vlastně taková trošku větší vesnica, taková prdel světa.:-) Menší výtka, na rok kdy to bylo natočeno, si myslím že to mohlo být i barevné.