Recenze (351)
Nesnesitelná krutost (2003)
Nesnesitelná krutost je přesně někde napomezí mezi třetí a čtvrtou hvězdičkou. Sem tam nadchne, a sem tam taky dost zprůměrní a trošku zkazí dojem. Herci naštěstí zachraňují opravdu hodně (Hlavně Clooney) a film jsem si tak docela užil. Zejména scénu se Sípavým Johnem. 7/10
Nezvratný osud 2 (2003)
Akčnější, černější, stylovější a mnohem zábavnější než vážněji myšlená jednička. Nemám co bych vytknul. Tohle jsou přesně ty filmy, při kterých se moc nepřemýšlí a jen se hlasitě baví. Úvodní masakr a konec je úplná bomba. 8/10
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
Tak se nám Prcičky vyčerpaly. Což o to, navážení se mezi Finčem a Stiflerem bylo fajn. Lanýže, chlupy, cucání bradavek či Jimova babka taktéž. Zbytek už ale absolutně selhává na zajímavosti a většinu času to bylo nudné až trapné (rozlučka v domě). Nejslabší prcičky a jsem zvědavej s čím příjde školní sraz. 6/10
Snílci (2003)
Eva Green se nám u filmu ani neohřála a už ukázala svoje tělo v celé své kráse. A že byla nasnímána opravdu precizně. Já být kameramanem tak s ní tři dny nespim. Jinak je film docela zajímavý. Na více zhlédnutí ale pravděpodobně jenom pasáže s Evou Green. Holt je to bohyně a vrhá na zbytek filmu svým poprsím veliký stín. Komu to ale vadí, že? 6/10
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Pošta pro tebe v nově postaveném domě (již za tři dny...)
Vítejte v džungli (2003)
Akční komedie natočená přesně tak, jak si Rockova muskulatura zaslouží. Zkrátka hodně stylová záležitost, u které mi vůbec nevadí předvídatelné scény, jelikož Berg se ukázal jako skvělý režisér a ta jeho akce je prostě jak přehledná, tak oku lahodící. A o to tady snad šlo, ne? 8/10
Agent bez minulosti (2002)
Začátek Bournovy trilogie, kterému chybí větší odvázání a více svižné akce, jak jsme to mohli prožít v Greengrassově pokračování Bournuv mýtus. I tak hodně dobré.. 9/10
Ali G Indahouse - Film (2002)
Oproti Boratovi je to o dost slabší, i tak jsem se u téhle praštěné ptákoviny slušně pobavil. Nejlepší je asi začátek a zvuky při lízání koulí. Zbytek je sem tam skvělý a sem tam nudný. Domyslím li si Cohenuv hlas, musím rozhodně dát čtvrtou hvězdičku. 7/10
Equilibrium (2002)
Poněkud mrtvé a tam kde to má být cool až nečekaně směšné. Výborný nápad s city a jejími důsledky utopený v uspávající režii. O tom, že se tady někdo inspiroval Matrixem ani nemluvím. 5/10
Insomnie (2002)
Tísnivá chladná atmosféra, k tomu jako vždy famózní Al Pacino. Opravdu není moc co vytknout. Snad jen občasnou scénaristickou nudičku a že těch lepších scén (klády,mlha) nebylo po víc. 8/10