Recenze (165)
Vrána (1994)
Na svou dobu výtečná komiksová adaptace, která s odstupem času trošku ztrácí na lesku. Film, jenž se stal konečnou pro Brandona Lee, se stal kultem. Proč dávám jen 4 hvězdy? Protože v rámci žánru je to dosti "gut", ale k páté hvězdě mi tam něco chybí. Asi hlubší prožitek, vím já? :-)
Já, robot (2004)
Jasných pět, protože Proyase já žeru.
Den nezávislosti (1996)
Klasický blockbuster béčkového střihu s nadupaným rozpočtem a na tu dobu převratnými efekty. Víc nečekejte a budete naprosto spokojeni.
Podfu(c)k (2000)
Naprosto vybroušená a dokonalá gangsterka. Má to drive, šťávu a hlavně jednoho brutálního cikána :-)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Snatch mi přijde o chloupek lepší. Přesto scénář tady je dokonalý. DOKONALÝ, abych to ještě jednou zdůraznil.
Kick-Ass (2010)
Famózní.
Ghost Rider (2007)
Taková popcornová jednohubka. Děj odsýpá a vám ani nevadí, že Cage "valí" samé blbosti. V kolika rolích, kde prvoplánovitě vtipkuje a jde to do kopru, jsme ho takto viděli. Milostná linka s Evou Mendes nefunguje, záporák je nemastný a trapný bez špetky ďábelského charizmatu. Pokud ale vypnete mozek a postavíte ho na poličku, dáte si chipsy a k tomu radši i pivko, budete spokojeni.
Obchodník se smrtí (2005)
Po dlouhé době Nicolas Cage válí. Na dlouhou dobu to bylo také naposledy. Film je to opravdu vynikající, téma aktuální a nadčasové. Vizuálně promyšlené, herecky vybroušené, režijně bravurní.
Oheň (1991)
Velmi slušný thriller s výborným Kurtem Russellem a Robertem De Niro a naprosto až zoufale nevýrazným Williamem Baldwinem. Hasičské prostředí, dobrá akce, i po letech spokojenost.
Hvězdná brána (1994)
Naprosto nevyužitý potenciál, co se týče příběhu. Určitě se dalo vytěžit mnohem víc. Na druhou stranu to má efektní vizuál a dechberoucí hudbu. Po třetím shlédnutí snižuji na tři. Prostě už tam necítím ani náznak toho "drajvu", který mě napoprvé a napodruhé oslovil.