Recenze (165)
Těžká váha (2005)
Takový ten klasický "doják" s dobráckým hrdinou v hlavní roli, kterému nelze nefandit. Klišé v některých pasážích bijí na poplach, ale jinak si mě film naprosto získal.
Dobrý ročník (2006)
Tak tomuto se říká "parádní pohodovka". Krásně natočené, precizně zrežírované, famózně zahrané.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Nebýt "zpackaného" závěru, jde o ukázkovou žánrovku. Bohužel ten klasický americký konec, který se vzpíná veškerému zdravému rozumu si tvůrci prostě nemohli odpustit. Škoda, mohlo jít o brilantní snímek.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Jednička podruhé? Děkuji nechci.
RocknRolla (2008)
Je to Ritchie, ale bez pořádných koulí.
Jak vycvičit draka (2010)
Pravděpodobně můj nejoblíbenější animovaný film spolu s Hledá se Nemo a Ratatouillemi. Mám pocit, že ač bych doma nesnesl žádné zvíře (mě nepočítaje), tak draka bych bral.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Dokonalá vizuální orgie.Nic víc ani míň. X krát použité "This is Sparta" spíš vzbuzuje úsměv než údiv. Dějově dost prázdné. Na to, abyste někomu řekli o čem to je, stačí tři event. čtyři věty. A jen tak mimochodem, kdyby to nebylo několikrát umně natahované, ten film má stěží 60 minut.
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Absolutně parádní pecka. Vše ostatní tu již řekli druzí.
Příběh rytíře (2001)
Velmi příjemná oddychovka u které se ani na chvíli nebudete nudit.
Wimbledon (2004)
Toto je taková příjemná "jednohubka", která nijak nevybočuje z žánrových kolejí.