Recenze (1 879)
Krvavé pobřeží (2009)
Nedoporučujem pozerať film unavený, rozospatý, pod vplyvom alkoholu, či popri inej robote, alebo iba jedným okom, lebo nebudete mať prehľad.
Poslední noc v Soho (2021)
Pekná herečka v špatnom filme.
Domácí tým (2022)
Komédia bez humore o "športe", ktorý nikoho nezaujíma.
Zomierajú postojačky (2014) (TV film)
Jednostranný dokument s ktorým v niekoľkých veciach nesúhlasím. Les tu bol pred ľuďmi a jeho zásahoch, ale nie som si istý, či tu bude aj po ľuďoch za naše činy! Príroda nás nepotrebuje!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=10jfQrsR87A&ab_channel=halalislovensko
Tři kroky od sebe (2019)
Jediné, čo ma zaujalo na filme je preklad názvu filmu inač vôbec ma to neoslovilo.
Spurlos in Marseille (2020) (TV film)
Čím je film normálnejší a reálnejší, tak má menšie hodnotenie. Fantasmagorie plné nezmyslov majú omnoho lepšie hodnotenia. Ľudia majú radšej šou ako vážnosť a to je fakt.
Noční doktor (2020)
Dobrý film, ktorý nie je tuctový, ale tak ako ja, aj iní sa zmôžu len na 3* :/
Radosť zo života (2008) (seriál)
Hodnotenie je na základe dielu 21. Vladimír Dzurilla
Kilo Dva Bravo (2014)
Film ponúka toho málo. Veľa zbytočných rečí o ničom a skoro žiadny dej a akcia. Toto bolo hodné akurát na jednu časť bežného 30 minútového seriálu a nie na celý film. Vôbec mi nebolo ani ľúto tých pajácov, lebo scenár vôbec neobsahoval citové, či emočné prepojenie diváka s postavami. Ako som napísal len kopec kvákania o ničom.
4x4 (2019)
Neviem či som videl vôbec nejaký dobrý film z Argentíny, ale tento isto príjemne prekvapil. Film mi ponúkol tému, ktorú som ešte nevidel a zaujala. Trošku na škodu, že posledná tretina filmu sa ubrala trošku zlým smerom, čo pokazilo celkový dojem.