Recenze (154)
Star Trek: Podivné nové světy (2022) (seriál)
Jakkoliv to může být dobrý, tak banda přitloustlejch černochů, mr-bean looking Spock, bílej pankáč a playboy Pike, wtf?? Prostě i kdybych chtěl a příběh byl dobrej, tak mě tohle vždycky praští do ksichtu, Tohle je fakt jako moc.
Silo - Útěk (2023) (epizoda)
Tak jsem zvědavej, jak to dopadne. a taky jsem zvědavej, jestli už se netočí druhá řada. Protože bych tam ty parchanty došel pozabíjet osobně :D
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
Mě to nějak nevzalo. Unavený, zpocený příběh. Hadam, ze na konci nebude nyk fjury nykem fjury. To je proste vzhledem k tomu co nabizi konkurencni serialy uz i na tom netflixu slaby. Od Endgame neni dobra marvelovka.
Mezi živly (2023)
Moc se mi to libilo. Animak, ktereho je fakt dobre videt v kine. Dobry napad, skvele propracovane, pro deti i dospele. 90%
The Grand Tour - Eurocrash (2023) (epizoda)
I když je tam znát pomalejší tempo, nějak mi to nevadilo, clarkson poprve nepůsobí jako šéf a i toho Hammonda jsem mohl. May působí dost přihlouple. Potesi zmineni Ceska (ceskoslovenska) v tom dobrem, urovni hodne nad sezonou 4 a vyrovna se i Scandi flicku. Jsem zvedavej, co vymyslej priste.
Silo - Hanna (2023) (epizoda)
Takhle jsem se naposledy cejtil u The Boys - Herogasm :D masakr, serial roku!
Silo - Ochránci plamene (2023) (epizoda)
Jsem napnutej jako kšandy jak tohle dopadne :D
Arnold (2023) (seriál)
Jako obdivovatel Arnolda i jakozto clovek, ktery ma stejne nazory a asi i povahu toto povazuju za nejlepsi “tecku”, jakou mohl Arnold udělat. Povazuju ho i pres jeho preslapy za jednoho z mala lidi, ktery pomohl cele planetě. Dokument pro mladsi i starsi generace.
Hypnotik (2023)
Tak to byla teda fakt jako kravina..
Love, Death & Robots - Děsivá výprava (2022) (epizoda)
Tady jsem se fakt bál.