Recenze (154)
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Milion spoilerů, byl toho plnej jutup a nakonec se nic takovýho nekonalo. Za mě trochu očekávaný, ale supr, prožitý. Od Infinity war a Engame nejlepší Marvelovka. Snad to zase transgenderbipolarangulator terminator kreteni neposerou :)
Sly (2023)
Přiznám se, že Arnolda jsem měl a mám radši, neš Slye, taky jsem četl Arnoldovy knížky a ten dokument se mi moc líbil, i když byl až moc pozitivní. Arnieho a Slye bude každej vždy srovnávat. Nadruhou stranu SLY ten dokument má o dost plošší a víceméně to je Rocky x Rambo dokument. Pár věcí jsem se dozvěděl, něco jsem nevěděl, zjistil jsem, že to měl v hlavě docela srovnaný, ale narozdíl od Arnieho více věcí "lituje" Půlka dokumentu ospravedlňuje svůj vztah k tátovi. Za mě slušný, ale dost plochý a "nezajímavý". 70%
Gen V - Season 1 (2023) (série)
Ale jo, než jsem viděl jakejkoliv díl, řekl jsem si, že na to ani nebudu koukat, protože se bude jednat o podovnou genitáliovnu jako je ší halk, nakonec jsem to solidně zhltnul a musim říct, že tam bylo víc, než pár votafak momentů, za což jsem v dnešní době rád. Je vidět, že se to teprve vyvíjí a poslední díl už jenom ukazuje, jak hodně se těšíme všicí na tu 4 serii The Boys, kde by konečně mohl dostat ten sráč přes hubu. Celkově 85% a 5 Anthony Starrů :D
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Po Silu je tohle překvapení roku. Pecka. U většiny serialů nedostanete spoustu proč. Tento díl by se měl jmenovat “because”. 100%
Blue Beetle (2023)
DýCý nám porcuje jednu sračku za druhou. Nemůžou za to asi ani herci, ale tohle je fakt tak pro 10 letýho záškoláka. Asi stárneme, hoši, co tomu dáváme 40%, ale mě tyhle indicko americký sračky fakt nejdou pod ruku a shlídnul jsem to trochu přes ffwd, abych se tak hrozně moc nenudil. Hodně práce k hovnu. zbytečný,. Už to DC prodejte někomu, kdo to byť částečně myslí tak, že komiksy jsou pro dospělý a tak by to mělo vypadat.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Proč? pro prachy? to snad neeee... A Megán liška vyzobaná jak Britný na instáči. Lundgren s mozolem a rukama jak klučík, Staloun se jenom směje, Stathem je furt ještě v kondici, ale teda to byla kravina :D Nestalo se toho málo, ale vlastně se nestalo nic :D
Invalida (2023)
Pecka, která si na nic nehraje. Výborná kamera. Slovenský film roku.
Nadace - Mýty o stvoření (2023) (epizoda)
Hm, ale jo. Nicméně to budou zase další minimálně dvě serie :D a uplně nevim, jestli mě to baví. Kdyby to bylo jako poslední 3 díly, tak asi jo :D
Nadace - Dávno, ale nedaleko (2023) (epizoda)
Tohle bylo slušný. Smrt Cleonům!
Barbie (2023)
vot z fak? Muselo to bejt ultradrahý, je to ultrarůžový, ale příběh to má jak pro pětiletý děcko, jenže to neni pro děti, tak vot z fak?