Recenze (221)
Poznámky z Eremocénu (2023)
Vizuálně a zvukově podmanivá meditace. Můj zážitek z filmu byl obohacen chvilkovým usnutím(což není chyba filmu, měl jsem dost) což vedlo k rozšíření do snového prostoru. Určitě se podívám i na další filmy této režisérky. 90%
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Utrpení to sledovat. Hlavně ty historky v hospodě.
Problém tří těles - Vzhůru ke hvězdám (2024) (epizoda)
Jestli jsem byl z tohoto seriálu aspoň trochu nadšenej, tak tenhle díl to spolehlivě pohřbil. Tolik nezvládnutého patosu. A Salazarová mě začíná neskutečně srát.
Sekuriťák (2017)
Tvl Antoníne a Bene, do čeho jste se to uvrtali a proč? V osmdesátkách bych si to asi skvěle užil ale tvl, ty časy už jsou pryč.
Hrozba smrti (2024)
Kdyby se to tak moc nesnažilo být cool tak by to nebylo tak trapný. McGregor svým hereckým výkonem překvapil, normálně je to osobitý debílek, tady je to debílek bez špetky osobitosti.
Aquaman a ztracené království (2023)
Je to blbost ale dobře se na to dívá. :D Je to barevný, bliká to a pořád se tam něco děje.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
Jedna z nejhorších bondovek.
Gentlemani (2024) (seriál)
Škoda toho přepíčeného závěru. Jinak zábava jak lusk. Super casting.
Obvyklí podezřelí (1995)
Nikdy jsem nepochopil ten hype kolem tohoto filmu. Přijde mi to to jako průměrná kriminálka.
Jízda smrti (2023)
Strašná blbost