Recenze (260)
V nemilosti (2021)
Je vidět, že Sandra dokáže vyseknou i dramíčko, napětí, zvrat a nevnímáte čas. Za mne - hodně dobrý.
Stopy spravedlnosti (2017)
Po shlédnutí slátaniny s Arnoldem jsem už málem na Jackieho zanevřel, ale po tomto snímku měním názor, nejenže se přestal pitvořit ale začal i tvořit. Skvělé herecké výkony, kamera, napětí až do konce. Moc jsem si to užil.
Cesta za smířením (2021)
Koukáme s manželkou, třináctý den spolu v izolaci a ten film mi přišel docela vtipný... Severská tvorba opět nezklamala.
6 underground: Tajné operace (2019)
No toto, šošana a spoustu efektů, vtip a sladění se spoustou potencionálních už mrtvejch. Dobrý.
Není čas zemřít (2021)
Myslím, že hodnotu této bondovky dokážete docenit až s odstupem času. Pro mne jedna z nejlepších.
Hotel Rwanda (2004)
Totální bezmoc a naděje v rukou IQ houpacího koně
Lví král (2019)
Třetí hvězda za animaci.
Pobřežní hlídka (2017)
Tvůrci zkurvili, co mohli.
Princezna zakletá v čase (2020)
Po dlouhé době pěkná pohádka, opravdu. A hudba - to jsem si chrochtal.
Rudý kapitán (2016)
O hovně.