Recenze (3 438)
Columbo - Semínko pochyb (1971) (epizoda)
Jako vždy výborné!!!
Eternals (2021)
Visuálně pěkně udělané , ale dějově jakási splácanina všeho možného!?
Karel a já (1942)
Výborní herci !!!
Skandální odhalení (1994)
Výborný snímek! Pouze mne mrzí ,že Demi Moore hrála takovou "mrchu"
Batman (2022)
Takové těžké a nepřístupné!?
Osobní strážce (1992)
Dalo se na to dívat, malinko mě tam vadila ta "fetka"!!!!!
Mistrovská úroveň (2020)
Velmi zajímavá a pro mne neznámá fantazie u které, se divák i zasměje!!!!
Tom Clancy: Bez výčitek (2021)
Nevím proč , ale tento příběh mě moc neuchvátil, ač ostatní příběhy tohoto autora jsou vynikající!!!
Nebezpečný (2021)
Taková nenáročná "Béčková" oddychovka!!
Poklad byzantského kupce (1966)
Nezbývá mi, jen to pochválit!!!