Recenze (3 438)
Půlnoční nebe (2020)
Depresivní , smutné a nejasné!!!
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
Mě se to tehdy líbilo!!!!!!!
Vražedná bilance (2018)
Willis pár štěků a závěr , no dalo se z toho udělat víc , ale na jedno shlédnutí to ušlo !?
Noční zvířata (2016)
Šlo to, ale podruhé to vidět nemusím!?
Poslední let (1994) (TV film)
Na TV film to vcelku ušlo! Výborná byla Diane Keaton!!
Z pekla (2001)
Tehdy jsem ještě neměl právo komentovat , nyní mě toto dílo připomenula TV . Takže - výborný a i mysteriózní film!!
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Docela pěkná švanda!!
Tenet (2020)
Bizardní a velmi emotivní scifina , která je náročná na vnímání děje !!
Smrtící stroj (1994)
Šílená šílenost!!!
Jmenuji se Sam (2001)
Úžasný Sean Penn!!!!