Recenze (3 438)
Mr. Deeds - Náhodný milionář (2002)
Docela mile úsměvný snímek!!!
Svítání Zulů (1979)
Velmi profesionálně zpracovaná historická událost i s popisem příčin a důvodů,nehledě na dobře udělané válečné scény!!
Korunní svědek (2019)
Willis tam skoro nebyl vidět (několik půlminut!?) a z tohoto námětu by dobrý rejža mohl možná udělat i trhák, ale tohle byl hodně slabý průměr!!!!!
Pohádky na dobrou noc (2008)
Milé a příjemné pokoukáníčko!!
Instinkt (1999)
Velmi emotivní a silný snímek!!!
Gagman (1987) (seriál)
V době uvedení tohoto seriálu jsem se mohl potrhat smíchy!!!!!!
Enola Holmesová (2020)
Nějak to nemohu strávit!? Nemůžu určit zda to je krimi , či politický thriller??Je to takový divný mišmaš!!!
Agent beze jména (1988) (seriál)
Starší a jiné , sice něco zůstalo nevysvětleno a něco úplně jinak , vcelku smíšené pocity , avšak dalo se na to dívat a mělo to i napětí! Každopádně zbytečně dlouhé a dalo se to udělat lépe!!
Řeka čaruje (1945)
Tento romantický snímek mě vždy bral za srdce!!
Hlubina (1977)
Hodně dávno viděno v letním kině v Kolíně , tehdy velký zážitek!!!